Olen tosi ujo muuten, mutta jos otan alkoholia esim. siideriä pari tölkkiä muutun paljon rennommaksi ja saan aikaan paljon juttua. Tosi rasittavaa se, että miten paljon alkoholi voi muuttaakin persoonaa.. haluaisin kuitenkin sen saman rentouden ihan selvinpäinkin. Alkoholistiksikaan en halua. :(
Vain alkoholi auttaa
1
282
Vastaukset
- ei sille linjalle
Ajattelen niin, että jos en kelpaa omana itsenäni niin sitten antaa olla kokonaan. Miksi pitäisi alkoholin turvin olla juttelevainen, jos en luontaisesti ole sellainen? Silloin antaisin ihan väärän kuvan itsestäni. Kuka minusta ikinä välittäisi omana itsenäni, jos kaikki aina tuntisi minut erilaisena kuin todella olen? Mitä jos tapaan jonkun ihanan ihmisen, joka pitää minusta, mutta huomaakin etten selvinpäin olekaan sellainen millaisena hän minut tuntee, sittenkö pitää alkaa kittaamaan alkoholia ympäri vuorokauden että kelpaisin hänelle, niinkö? Ei, ole vain oma hiljainen itsesi ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Et tarvitse muiden hyväksyntää kun opettelet itse hyväksymään itsesi. Opettele rentoutumaan, terve ihminen ei tarvitse sitä varten keinotekoisia välineitä kuten alkoholia. Kehitä itsetuntoasi ja pidä itsestäsi hyvää huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337