Joo eli juttu on tämä että hevonen on melkein sekoamassa, ja nyt pohdimme ratkaisua, ja hevosellani on 1 omistaja, 2 ylläpitäjää, 2 ylläpitäjää ja 1 vuokraaja, eli aikamoinen määrä erillaisia ihmisiä ! viimevuonna hevosellani oli vain 3 ( minä ja äitini omistaja ) Silloin hevonen oli vielä ihan rauhallinen, ei säikkynyt yms. nyt tänävuonna kun tuli lisää porukkaa on hevoseni ollut ihan hullu, pelkää kaikkea, tullut huonot käytöstavat, ei anna kiinni tarhasta/laitumesta. tämmöisiä ihan älyttömyyksiä !
Hevoseni on yhdenihmisen hevonen. ei kaikkien. mitä sanoisin äitilleni ?
Mun mielestä on kauheeta kattoa, ku hevonen oli ennen kiltti ja ihana, mutta nyt se on avan hullu ! Tiiän että siittäkin tuntuu ihan kauheelle, ku kaikki tekee eri tavalla, ja kaikilla on eri tavat. Nään välillä sen silmistä kun se kysyy " Mitä tapahtuu? Miksi näin? " Se on surullista. . . Mitä sanoisin äidilleni ? Miten hän uskoisi minua ? Koska tää ei oo oikeesti enää hauskaa. kaikille olisi parempi niin että olisi vain ne 3 omistajaa sillä, niiku enne ;(
Liikaa ylläpitäjiä ?
3
144
Vastaukset
- pölpöllpölpölpplppö
Yritä sanoa äitillesi näin : Äiti eikö voitas ottaa vaan 1 ylläpitäjä ? sillä on liikaa hoivaajia ! aluatko että se joskus potkaisee tai tapahtuu minulle jotain paaa ? hän sekoaa liioista ihmismääristä !!!!!!
- mä vaan(:
Kiitti vinkistä, mutta ei nyt tepsinyt ;C
- Kokenut saman
Yksikertaisesti pakotat äitisi kuuntelemaan ja käsket häntä tulla katsomaan mikä on tilanne oikeesti. Ei ole oikein, että hevonen joutuu kärsimään vain sen takia, ettei tilannetta huomata ajoissa.
Hevosen huonot käytöstavat ovat voineet tulla esim.
- epämiellyttävästä ratsastajasta/hoitajasta, joka on kohdellut sitä huonosti.
-huonoista varusteista tai
- muuten vain seonnut, kun on niin monia eri ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076