Otsikko jo kertokin, et olisko teillä kiinalaisia nimiä? Koska oon aatellu tehä kiinalaisen perheen. Kiiiitos jo etukäteen!
Kiinalaisia etu- ja sukunimiä????????????????????????????
8
1372
Vastaukset
- Joku
Mut kyllä japanilaisetki käy...
http://kutomo.nobot.us/?sivu=nimilotto
^ tuolta vain laitat kumma sukupuolen nimen haluat ja minkä kielisen, niin se antaa vaihtoehtoja :)- Jokujokasaiapua(:
Kiitos!
- minä vaan
öö... simssiinn käy mikkä nimet vaa... ittelläki on mies nimeltä päivän kakkara... keksisittekö lissää kukka nimiä miehille?
- Mii Tii
niin et japani namee? ja kukka namee miehille siiis? no ok.
japanese NAISET! Miku Luka Luna Haku Haru Am June Kadera Rin. MIEHET! Dar Nekuo Len Kaito Mikujoki Suuda.
KUKAT! musta /sininen /vihreä ruusu Koirakki Koiran /sian putki
- Nimistin
Älyvapaata toi kukka-miestennimihomma.
- diipadaapamumui
hhaha huomasin että suuri osa Mii Tiin mainitsemista nimistä on vocaloidien nimiä 8)
- Jälkikommentoija
Mitä jotkut siellä selitteli että voi laittaa minkä nimen vaan kun jos kiinalaisia tehdään niin ei nimet kaiken järjen mukaan suomalaisia esim voi olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184