VIHREÄT HIUKSET

helene

Heippa! Nyt kaipaan kipeästi apua.. Mulla oli blondit hiukset (usean käsittelyn jälkeen). Menin kampaajalle joka lupasi tehdä sävytteellä (sävyte oli vaalen kulta mahonki) hiuksistani luonnollisen vaalean, mutta loppu tulos on VIHREÄ! Miten saan värin pois/kulumaan? Kaipaan vinkkejä!?

17

25255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aihgihsvz

pese useamman kerran shampoolla. Käsitellystä, vaaleasta hiuksesta sävy lähtee suht helposti pois.

• helene

Onko itselläsi kokemusta? Pesin juuri syväpuhdistavalla shamppoolla KUNNOLLA ja tuntuu että väri vaan pysyy.. :(

• helene
        helene kirjoitti:

Onko itselläsi kokemusta? Pesin juuri syväpuhdistavalla shamppoolla KUNNOLLA ja tuntuu että väri vaan pysyy.. :(

Auttakaa, tai itku tulee !? :(

• helene

Kiitos Mirka vastauksesta! Tiedän itse enemmän kun menen samalle kampaajalle joka korjaa tilanteen. Saako sävyä itse kotikonstein pois? Luen tuon antamasi linkin läpi.

• Jenny30

Hei, takaisin ja nopeaa kampaajasi luokse. Ongelma on yhtä lailla hänen kuin sinun!!

• Osta kotikäyttöön KC Color Mask Vanilla. Tai joku sävyttävä hoitoaine jossa on punaista väriä.

• helene

Kävin kampaajalla sanomassa vielä, mutta antoi uuden ajan vasta juhannuksen jälkeen ja en tiedä uskallanko mennä :o Olen myös kokeillut clor maskeja mutta ei autta, vihreä vaan PYSYY! Ja väri ei ole haalistunut vaikka olen kaikkeni tehnyt.

• helene
        helene kirjoitti:

Kävin kampaajalla sanomassa vielä, mutta antoi uuden ajan vasta juhannuksen jälkeen ja en tiedä uskallanko mennä :o Olen myös kokeillut clor maskeja mutta ei autta, vihreä vaan PYSYY! Ja väri ei ole haalistunut vaikka olen kaikkeni tehnyt.

Edelleen vihreys pysyy :(

• helene kirjoitti:

Edelleen vihreys pysyy :(

Moi, mä värjäsin tässä viimeks lämpimän kullanoranssista semmoseen tummaan ash blondeen (=maantienharmaaseen), tulos: vihertävä, likaisen värinen tukka. Semmonen homehtunut vanha puu.

Noh, googlailin sitten (sanoilla "vihertävät hiukset"), ja tajusin tarvitsevani tosiaankin tuota punapigmenttiä tasoittamaan vihreyttä, ja löysinkin super-edullisen vinkin: ketsuppi! Sitä vaan reilusti päähän, annoin vaikuttaa n. 15min, sit pesee mömmöt pois normaalilla shampoolla. Ketsupin levittäminen oli ensin outoa, sitten hulvatonta :D Toi auttoi mulla ihan silleen näkyvästi, ja muutamassa pesussa vielä tasaantunut.

Sinänsä jos sulla on noin tiukasti väri tukassa ja oot jo kokeillu color maskeja, niin en takaa että tuokaan auttaisi. Mutta tiedoksi vaan. Erittäin suositeltava sivu: juurikasvu.org, sieltä löytyy ihan kaikkea jos vaan jaksaa penkoa. Sieltä löytyy kans tietoja värin haalistamista varten, kaikenmaailman syväputsareita ja öljyhoitoja sun muuta...

• helene
        the_4th_daughter kirjoitti:

Moi, mä värjäsin tässä viimeks lämpimän kullanoranssista semmoseen tummaan ash blondeen (=maantienharmaaseen), tulos: vihertävä, likaisen värinen tukka. Semmonen homehtunut vanha puu.

Noh, googlailin sitten (sanoilla "vihertävät hiukset"), ja tajusin tarvitsevani tosiaankin tuota punapigmenttiä tasoittamaan vihreyttä, ja löysinkin super-edullisen vinkin: ketsuppi! Sitä vaan reilusti päähän, annoin vaikuttaa n. 15min, sit pesee mömmöt pois normaalilla shampoolla. Ketsupin levittäminen oli ensin outoa, sitten hulvatonta :D Toi auttoi mulla ihan silleen näkyvästi, ja muutamassa pesussa vielä tasaantunut.

Sinänsä jos sulla on noin tiukasti väri tukassa ja oot jo kokeillu color maskeja, niin en takaa että tuokaan auttaisi. Mutta tiedoksi vaan. Erittäin suositeltava sivu: juurikasvu.org, sieltä löytyy ihan kaikkea jos vaan jaksaa penkoa. Sieltä löytyy kans tietoja värin haalistamista varten, kaikenmaailman syväputsareita ja öljyhoitoja sun muuta...

Kiitos paljon tiedosta :) Kokeilen ketsuppia, olen kuullut siitä aikasemmin.. pitää katsoa tuo juurikasvu.org sivu :)

• jepulispepuliss
        helene kirjoitti:

Kiitos paljon tiedosta :) Kokeilen ketsuppia, olen kuullut siitä aikasemmin.. pitää katsoa tuo juurikasvu.org sivu :)

miten se ketsuppi toimi??

• tyjrjryt
        jepulispepuliss kirjoitti:

miten se ketsuppi toimi??

Värjää/tahraa hiukan tukkaa oranssinpunaiseksi, niinkuin suoravärit. Punainen on vihreän vastaväri, joten taittaa vihreyttä pois ja tukka näyttää neutraalimman blondilta/ruskealta.

• Vihreät hiukset

Hei!
      Omalla kokemuksellani voin kertoa, että vihreän saa heti pois kotikonstein seuraavalla tavalla: käy kaupassa ja osta kaksi sitruunaa, purista tuoretta sitruunan mehua johonkin astiaan ja levitä mehua hiuksiin. Itse laitoin vielä ohuen muovipussin hiusten päälle ja pidin tuota systeemiä 20 min. ajan päässä. Tuli sellainen ihana vaalean vaalea, jota en ole ikinä saanut edes kampaajalla.
      Ei ole hyvä hiuksille kun on hyvin hapokas ja syövytävä, mutta mitäs teet jos on vihreät hiukset päässä!

• Vihertävät tukka

Itselläni toimi tosi hyvin sitruuna. Levittää vaan sitruunan mehua tukkaan ja annat vaikuttaa noin 30 min.:)

• VIHREET POIS !!

HEI!! tietääkö kukaan kun värjäsin vaaleista hiuksista ruskeat hiukset niin tuli tälläset "harmaanvihreet" hiukset, niin millä värillä kannattais värjätä että sais tuon värin äkkiä pois? auttaako se miteenkään jos värjää vaalealla värillä uudestaan? ÄKKIÄ APUA PLIIS! :(

• Kc.
        VIHREET POIS !! kirjoitti:

HEI!! tietääkö kukaan kun värjäsin vaaleista hiuksista ruskeat hiukset niin tuli tälläset "harmaanvihreet" hiukset, niin millä värillä kannattais värjätä että sais tuon värin äkkiä pois? auttaako se miteenkään jos värjää vaalealla värillä uudestaan? ÄKKIÄ APUA PLIIS! :(

color mask pepper on pelastus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe