"Muut käyttää konetta. Sulkeminen saattaa hävittää tietoja" Tai jotain tuonnepäin.
Mitä ihmettä? Onko joku tunkeutunut koneeseeni? Pääsikö joku täysin käsiksi koneeseeni?
Hieman ennen kävin verkkopankissa. Onko riskinä, että verkkopankkiin päästiin murtautumaan?
Apua!
Äsken toisella koneellani oli varoitus...
4
238
Vastaukset
Missä tilanteessa kyseinen varoitus tuli? Teitkö koneella mitään ennen kuin se tuli?
- ap
Kävin koneella ja jätin koneen ilmeisesti auki. En tiedä sammuiko kone valmiustilaan vai ei. Kun hetken päästä olin uudelleen menossa koneelle. Ilmeisesti painoin virtanappia avatakseni. Poistuin jonnekin ja kun tulin takaisin oli tuo teksti harmaassa varoitusilmoituksessa.
Hieman siis epäselvää mitä tein tai jätin tekemättä :D Tuo tulee yleensä, jos sammuttaa koneen ja toinen käyttäjätili on vielä avoinna.
- Toinen käyttäjä
olet sinä itse: jos olit kirjautumisnäytössä etkä sisään kirjautuneena ja yrität sammuttaa koneen, tulee tuo herja. Windows kun ei tiedä, onko koneen sammuttaja se käyttäjä, jonka tili on auki vai joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219