Hän poimi laatikosta valkoiset vähän samantyyliset satiini pikkuhousut jotka minulla oli päälläni ja heitti ne vuoteelle.
Hän riisui jumppahousunsa ja huomasin että hänellä ei ollut alla lainkaan pikkuhousuja. Kaluni hypähti näystä pikkuhousujen sisällä.
Äiti riisui myös puseronsa. Alla hänellä oli valkoiset rintsikat jotka näyttivät pikkuisen liian pieniltä hänen varsin kookkaissa rinnoissaan
Yhtäkkiä hän heittäytyi vuoteelle selälleen ja puristeli nännejään liivien läpi. En voinut uskoa silmiäni.
Aluksi luulin että ehkä hän vaan tunsi kutinaa tai jotain muuta mutta sitten hän toisti tuon ja hetken päästä taas uudestaan. Kuulin jopa pienen nautinnon huokauksen hänen huuliltaan. Oli lähellä että en lauennut siihen paikkaan
Aloin hieroa kaluani vasten kylpyhuoneen pöytää vasten. Näin miten äiti otti sängylle heittämänsä housut käteensä ja painoi ne vasten vaalean karvan peittämää häpyään. äidin sormet painelivat pikkareiden läpi rytmikkäästi selvästi kostunutta vulvaa.
En voinut uskoa silmiäni. Luulin että näen unta. Unia olin toki nähnyt mutta ne olivat päättyneet aina ennen ratkaisevaa hetkeä. Sillä hetkellä en enää kestänyt vaan päätin että kävi miten kävi, haluan astua tuohon huoneeseen ja näyttää äidille mitä tuhmaa olen tehnyt hänen asuillaan.
Astuin kylpyhuoneen ovesta makuuhuoneeseen ja seisoin sanattomana äidin seksikkäät asut päälläni.
Äiti hyppäsi istualleen ja jähmettyi sanattomaksi suu hieman raollaan. Hetken mietittyään hän painui takaisin selälleen sängylle. Samalla hän pyysi minua tulemaan lähemmäksi. Hän katseli kun lähestyin vuodetta ja sanoi ”Näytät seksikkäältä noissa, otapa muut asut pois mutta jätä pikkuhousut ja liivit”
Vähemmässä kuin viidessä sekunnissa riisuin muut asut pois ja seisoin edelleen häpyään hyväilevän äidin edessä. Äiti nousi istualleen ja ojensi masturboidessaan käyttämänsä valkeat pikkuhousut minulle ja pyysi pukemaan ne päälleni. Tunsin selvästi äidin kiiman tuoksun joka lähti pikkuhousuista ja tulin aina vain kiimaisemmaksi.
Otin jalastani mustat pikkarit ja vetäisin jalkaan äidin antamat ja hänen mehuistaan kostuneet valkoiset pikkuhousut. Haistoin hänen pillunsa tuoksun joka tuli pikkuhousujen mukana ja se teki minusta entistä kiimaisemman
Äiti tarttui kädestäni ja vetäisi minut makaamaan selälleen sängylle ja ennen kuin huomasinkaan hän kumartui nuolemaan omista kiimanesteistään märkää pikkareiden etumusta jonka sisällä kivenkovana seisova kyrpäni nytkähteli.
Tunsin että en tuota pitkään kestä ja sanoin hänelle että laukean kohta jos hän ei lopeta.
Äiti lopetti nuolemisen mutta nappasi hampaillaan pikkareiden reunasta kiinni ja alkoi vetämään housuja alas. Kohtin hieman peppuani ja kohta housut olivat nilkoissani josta potkin ne pois.
Äiti kysyi haluaisinko että hän ottaa kalun suuhunsa vai haluaisinko että hän ottaa sen sisälleen pilluunsa.
Vastasin kiimaisena että kumpaakin !
Jatkuu !!!
Äidin alusasut (2)
Konne46
4
5644
Vastaukset
- Jatkajo
Jatka tällä sekunnilla
- Äitin poju
Mihin se 3 osa katos!!!????
- Konne46
Oisko täälläkin joku sheriffi joka poistaa liian kiimaiset tarinat.....
- GHJKTUYK
,MN ,MKLJÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284