Hiukseni ovat kärsineet vahvasta vaalentamisesta ja ovat huonossa kunnossa,kuivat ja "karheat". Tarvisisin siis halpaa ja hyvää hiustenhoito tuotesarjaa,jota saa ihan esim. prismasta tai cittarista. Mietin tuota four reasons repair-sarjaa,onko se hyvää? hiukseni eivät ole siis todellatodella huonossa kunnossa, eli mitään superteho-hoitoja en ehkä tarvitse,mutta kuitenkin hiusten laatu olisi kiva saada paljon paremmaksi. onko kenelläkään siis kokemuksia four reasonista?
kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa mua (:
Four reasons-hiustuotteet
hjälp
1
282
Vastaukset
Four Reasons on hyvä sarja. Sitä löydät vain paikoista jossa myydään kampaamotuotteita. Myös sisäisesti otettavat, kala/tyrniöljyt ovat äärimmäisen tehokas keino saada hiukset, kynnet ja iho parempaan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481