Viinitehdas saunassa?

aloittelija.

Lauteiden alla tilanpuutteen vuoksi, leveys 1100mm mutta riittänee, miten mahtaa saunomisen käydä eli haiseeko viini ja meneekö pilalle jos saunoo? Tuskin lämpötila siellä alhaalla juuri nousee jos miedot löylyt ottaa..

5

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

No vastatkee ny stana, auttakkee miestä mäessä?

• herwhgrhywsgv

Kyllä luulisin, että lämpötila nousee siellä alhaallakin. Miksi ihmeessä muuten saunaan? Eikai sinulla ole kämppä niin täysi tavarasta ettei millään mahdu minnekään muualle?

Jos on pakko tehdä saunassa, niin älä sauno.

• ap

Ensinnäkin mahdollinen astian kaatuminen ei saunassa haittaa. Toisekseen, hajut ei ole myöskään silloin ympäri kämppää. Olen perheellinen mies. Pitää laittaa joskus saunoessa lämpömittari lauteiden alle, niin ei tarvitse luulla mitään.

• Saunomisen ajaksi

Jos lämpöeristäisit käymisastian saunomisen ajaksi? Ehkä ei tarvita paljoa, kuten kylmään veteen kastettu pyyhe astian ympärille jos sauna ei ole kuumana kuin pari kolme tuntia.

• 8+5

Suosittelen laittamaan viinin käymään esimerkiksi varastoon tai kylpyhuoneeseen. Hajuhaittoja ei tule käytännössä ollenkaan, kun käytät vesilukkoa ja kaadat sinne myös hieman aktiivihiiltä, jota voi ostaa apteekeista.

Saunassa on se ongelma, että hiiva kuolee yli 60 asteessa ja viini ei sitten enää käy. Jos pystyt olemaan saunomatta viikon ajan, niin sitten ei mitään ongelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe