Mitä voitte sanoa omien kokemustenne perusteella?
Opetus/opettajat teologisessa?
6
357
Vastaukset
- tk
No kirkkohissassa ylipäänsä vähän opetusta. Opetusta eniten isoilla peruskursseilla, joissa taas ei opettajatkaan pääse oikein kunnolla vielä itse aiheeseen, kun kaikkea enemmän sivutaan kuin syvennytään. Seminaarityyppisiltä kursseilta saa mielestäni liian vähän opintopisteitä suhteessa työmäärään. Klassisissa kielissä oli ihan ok luentoja, ja niitä taas sitten oli ihan sairaan paljon.
- tk
No kirkkohissassa ylipäänsä vähän opetusta. Opetusta eniten isoilla peruskursseilla, joissa taas ei opettajatkaan pääse oikein kunnolla vielä itse aiheeseen, kun kaikkea enemmän sivutaan kuin syvennytään. Seminaarityyppisiltä kursseilta saa mielestäni liian vähän opintopisteitä suhteessa työmäärään. Klassisissa kielissä oli ihan ok luentoja, ja niitä taas sitten oli ihan sairaan paljon.
- 2000-2006
"Klassisissa kielissä oli ihan ok luentoja, ja niitä taas sitten oli ihan sairaan paljon. "
No latinan ope oli naisten mieleen.- gtf-out
Joo, v-u se oli perseestä. Joka kerta kaikilla munasarjat omaavilla hirveät lirkuttelut eikä muka opiskelijahuoneessa muita aiheita ollut kuin tuo ukko. Varmaan sitä itteäänkin otti päähän koko kuvio
- O:O
gtf-out kirjoitti:
Joo, v-u se oli perseestä. Joka kerta kaikilla munasarjat omaavilla hirveät lirkuttelut eikä muka opiskelijahuoneessa muita aiheita ollut kuin tuo ukko. Varmaan sitä itteäänkin otti päähän koko kuvio
Öö, se on nainen??
- a2-
No lyhyesti: opetusta on liian vähän silloin jos ei halua pappislinjalle ja liirunlaarunpraktikumeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701