Miten pärjään paremmin airsoftissa?

JJJJGG

Pelaan noin 10 hengen joukkueessa jossa kaikilla on noin samantasoiset aseet. Miten saisin enemmän osumia koska pärjään huonommin kuin muut? Pelaan rynnäkkökiväärillä.

28

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy liikkeessä, ase ekana kun tulet kulemien takaa, tähtää rautatähtäimillä, tämä ei ole CoDia, Liiku,liiku,liiku :)

• pro.airsoftaaja

Pysy liikkeessä, liiku nopeasti suojasta suojan taakse, ammu äläkä oota että vastustaja ampuu.Ole aina valmis ampumaan tai suojaantumaan (jos on mahdollista), liikkukaa ryhmissä kuten SWAT erikois polisi joukot.

• Ja vielä käytä suojaa, kommunikoi muiden kanssa, älä ramboa vaan käytä suojatulta, ja aina maihin kun siltä tuntuu-

• hohoo ala

opeetele tähtäämään kunnolla sinun pitää tietää kuinka kauas kannattaa yrittää ampua ja sit jos teil on 10 tyyppii yhes jengis nii älkää menkö kaikki samas porukas vaa menkkää useampaan ryhmään ja tulkaa vihollise molemmilt puolilt

• vh39

liiku nopeasti äläkä missään nimessä jää tuleen makaamaan. katsele kokoajan mahdollisia suojapaikkoja ja kun liikut niin tee se nopeasti, selkä kumarassa ja ole koko ajan varuillasi.

• Santtu Seikkailija

Älä ammu heti kun jossain vilahtaa, odota parempaa hetkeä. Älä paljasta piiloasi liian aikaisin

Santtu Seikkailija

• nade94

osta issuee sillä osuu parhaiten

• ota snipu ja vedät parii päähä ja KO!

• Välillä airsoftaan.

Itse ainakin omasta mielestäni olen "parempi kuin muut" airsoftissa, tiedän että kuulat sattuvat (en halua olla missään toppatakeissa saatana) Aina kun näen jonkun, en lasauta heti, ellei siihen ole mahdollisuutta (eli jos vihollinen on puskassa niin että siihen on vaikea osua eikä hän huomaa sinua, odota että saat paremman osumatarkkuuden.) Olkaa 3-4 ryhmissä (toki jos mahdollista) niin olkaa piilossa ja odottakaa että vihollinen tulee luoksenne. Älä spereijaa mihin sattuu vaan ammu kunnon sarja niin että osuu eikä mee 100% mehtää. Jos et ole kauheen hyvä "RYNNYMISESSÄ" niin pelaa jollain L9A1 sniperillä, niin saat tappoja ja niin, vaikea selittää.

• random pesukone

1 mun kaveri on ton täys vastakohta... sillä on ak ja sen taktiikka on: jos näet liikettä ammu varmistuslaukaus. ja kerran kun olin sen puolella
        se vaan alko ampuu sarjaa ilmaan ja huutelee: vi*tu mä tuun tappaa teiät! fucking bitches!

• V...n s....i h...t

Niin taas kaikenmaailman sivarihomot kommentoi niin asiantuntevasti taktiikoitaan. Olisitte menneet armeijaan niin olisitte oppineet toimimaan,sillä eikö kaikki sivarihomot tykkääkkin leikkiä sotaa airsoftissa kun ei armeijaa käyty.Vittu eikä se pikku pallero mitäänsatu se on just näitä sivarihomojen lässytyksiä. Airsoft on sivari homojen leikkiä kun ei muuten olla miehiä.

• HELPPOA

Älä tule ammutuksi! Väistele!

• tietäjä__

Vaihda miniguniin

• ggggggjjjjj

Lopettamalla tollasen leluilla leikkimisen. TYHMÄ !!

• Yliluutnantti *-*

Mene armeijaan ja vaikkapa jalkaväen tiedustelulinjalle. Voisit suorittaa taistelijan tutkinnon ja oppia syöksymään. Usein jo pesäpallon pelaaminen auttaa.

Sitten kun tämä on hallussa, voisitte harjoitella tulitukea ja vyöryttämistä.

• Arnold Stallone

Ohjeet parempaan airsoftiin. 1: Katso kaikki Rambot ainakin kolme kertaa. 2: Katso Commando kännissä 3: Katso jokin Chuck Norris leffa 4: Kasvata pallit 5: kasvata karvat pallien ympärille 6: käy armeija 7: käy metsästäjätutkinto 8: osta oikea ase 9:opettele ampumaan sillä 10: LOPETA AIRSOFT!!

• JJJJGG

Olen 13v. :)

• JJJJGG
        JJJJGG kirjoitti:

Olen 13v. :)

(Edellinen viesti tarkoitettu herra Yliluutnantille)

• nobo

Jeps ite en oo koskaa softannut mutta tässä: Pääasia ei ole osumat vaan toimikaa tiiminä. Suojaa tiimiäsi tee kaikkesi voiton eteen. Liiku ripeästi ;)

• Ratkaisu:

Älä ole NÖSSÖ.

• ItZ The WiN TiMeE

no kulle mieti! Yleensä mää ainakin campin augillani!

• Eluveitie!

Käy peleissä, urheile, hanki kokemusta, luokaa jokaiselle ryhmässä roolit, kehittäkää yhteispeliä. Airsoft ei ole yksilölaji vaan joukkue laji, joka tarkoittaa sitä että koko porukan on koko ajan kehityttävä yhdessä ei yksilöinä.

• Liikut nopeasti mutta olet samalla valmis ampumaan/suojautumaan. Yritä kiertää selustaan jos on mahdollista. Auta puolulaisiasi. Suunnittele etukäteen mitä teet mihin meet (jos liikut ryhmässä) luokaa suunnitelma. Ennakointi. Kyttääminen/väijyttämien. ympäristö mistä sua ei erota mutta sul on laaja näkökenttä mitä ympäril tapahtuu

• Hullu softari

Oon ajatellu ostaa uutta asetta mitä suosittelisitte? hintahaarukka 150e-210-

• Kattele G&G:n Ja G&P aseita, koska alle 200 € Softi Aseet rupee oleen kiinan ihmeitä, hajoo kovassa käytössä.

etsi niistä näitä piirteitä:

1) kestävä
        2 ) lähtönopeus vähintään sen 120 m/s
        3) Hyvä viritys mahdollisuus. Esim M4/M16 Sarja, niitä saa hyvin modattua.

• CideSoft

Juokse suojapaikasta toiseen nopeasti.Ammu vasta kun on hyvä paikka.Älä pelkää kuulia jos kuulat sattuu liikaa sitten osta hyvät suojaliivit.

• SIIs en kerro!!

kato dedät vaa suuhus sen nii homma hoituu :)

• Maastoutumine on kaiken A ja O airsoftissa, mitä vaikeampi sua on huomata, sitä helmpompi sun on edetä.

A) Kun valitset kuulia, kannattaa ottaa sellasia mitä suositellaan.
      B) kun tähtäät muista että Tähätin eli "Jyvä" aseen piipun päässä, pitää olla Holkin kanssa linjassa. Tähtää vartaloon. Helpompi, isompi kohta mihin osuu melkeempä millon vaan.

C) Säätele Hoppia ( Hop Up) sekä etene hitaasti, älä juosten. Pidä silmällä ympäristöäs.

Ite oon näillä medoteilla pärjänny aikas hyvin. Treeniä treeniä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe