Myydään PS3 konsoli (320GB Slim malli), 2:lla ohjaimella, NHL2012 pelillä
(pelissä game protect suoja) sekä HDMI 2m kaapelilla. Ostettu lokakuussa 2011
eli takuuta jäljellä ja kuitti ja alkuperäinen pakkaus löytyy. (paketti maksoi
silloin 372,70,-) Tarjoa sähköpostiin! moilanen.anssi@gmail.com Konsoli on tällä hetkellä Kuopiossa
Myydään PS3 konsoli
3
222
Vastaukset
- Analisorbitoli
Ja Moilasen Anssillekin tiedoksi, että tämä ei ole mikään myyntipalsta! Jos jotain haluat myydä, niin käytä vaikka Huuto.nettiä, täällä et saa romujasi kaupaksi. Tosin tietysti onhan niitä sinisilmäisiä hölmöläisiäkin jotka lähettävät rahaa vaikka Nigeriaan...
- p
Analisorbitoli ootko kunnossa ?
- maamuumaamuu..
mitä välii vaikka myisikin,mä ainakin tykkään et ovh. ja nykyajan hinnat tulee selväksi,
ei tartte olla kiree pipo,ja olen mäkin heitelly eri palstoilla "jos kiinnostaa ni tarjoa..."
tosta huomasi et näin ne hinnat tulee alas ja joitakin PS3:n myyjiä hatuttaa kun joku
puhuu hinnoista... kun voitot pienenee kun ihmiset ovat ajan tasalla !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180