Joopa joo. Aina kun kohdalle sattuu joku kiinnostava mies on hän aina varattu. En pääse yli entisestä ihastuksestani,vaikka mitään ei tapahtunut. Hänkin oli varattu.
Hän kuitenkin lupasi soittaa minulle,mutta eipä ole yli kuukauteen enää mitään kuulunut.
Nyt en pääse hänestä yli ja vaikka toivoisin löytävänin vapaan ja rehellisen miehen,sitä ei tule tapahtumaan.
Olen 26v enkä koskaan seurustellut,näköjään olen jäämässä sinkuksi loppuelämäksi.
Taas ysi tylsä sinkkukesä edessä...
6
555
Vastaukset
- heh joki
ei voi mitään mut onneks em-kisat pelastaa :)
- miehenkuvotus
Sama tylsä sinkkukesä edessä, kerkesin keväällä ihastua yhteen naiseen kunnolla,mutta olin hänelle vain leikkikalu. Tyyppi jolla testailla viehättävyyttänsä ja odottaa parempaa.
Tuskin hänestä tulen kesän aikana yli pääsemään, vaikka pääsisinkin, niin enhän minä kenellekkään naiselle kelpaisi. - kiva kun kivaa
Höpsis...kyllä te sinkut veilä joku päivä heräätte ja kaipaatte villiä sinkkuelämäänne..Niin tai ainakin sitä että saitte tulla ja mennä vapaasti..:P Sitten kun muutamakin tenava huutaa velkaisen asunnon kammarissa ..Tulee huokaus..vaikka se ihan ok -se perhe-elämä onkin...Kaikki aikanaan! Simät auki ja kesäflirtti valloilleen..:) Lentosuukkoset.silmäinskut,..
- 32vvitunrumaapina
hahahahahahahahhhhaaaaahhahahaaaa ai villiä sinkkuelämää. Juu tulihan sitä juhlittua lukiossa, ammattikoulussa, ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa. Eipä tuolta koskaan mitään naista mukaan tarttunut. Ei voi mitn, että on näin vitun ruma! Kyllähän nuo kaikki muut kaverit ovat jo perheen perustaneet ja olen suvunkin ainoa sinkku! Monesti ei edes kehtaa ulos mennä enää, kun on kuulemma niin vitun ruma! Kuolemaa odotellessa...
- Vapaa ja rehellinen
Jännä huomata että näiltä palstoilta löytyy ikää myöten samanlaisessa tilanteessa oleva nainen.
Ihastukseni monesti ovat varattuja ja tällainen kiltti gentlemanni joutuu yllättävänkin helposti "friendzonelle".
Enpä ole juuri itsekkään seurustellut, mitään pitempiaikasta suhdetta ei ole takana.
Sovitaanpa sokkotreffit jos asut Oulun tienoilla :D Ite oon ollu jo viikon sinkku semmosta se elämä teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816