Tiedän, ettei minulla ole oikeutta arvostella toisten ihmisten antamia nimiä. Mutta tällainen nimi löytyi tämän päivän Hesarista kastettujen listalta. Miltä kuulostaa?
Uljas Elo Salama Suomala
9
1022
Vastaukset
- tarja
nimi oli Uljas ja ei tullut mieleenikään laittaa sitä lapselleni edes toiseksi nimeksi,mutta jos joku siitä pitää niin...mieheni isän toinen nimi oli sitten Hesekiel eikä päässyt kiertoon sekään....
- miisa
nimi on kyllä aika uhkarohkeasti valittu, mutta toivottavasti poika kantaa sen uljaasti eikä joudu kiusatuksi nimen takia :(
- tapani
Salama on kieltämättä outo nimi. Uljas on nimi paikallaan.
- Anonyymi
Olet viisas herra. Tapani, haluatko pussailla??
- näin?
Lapsen tekoaikana elokuussa on ilmeisesti ollut komea ukonilma, josta muistoksi nimi on annettu.
- minä
nimi Uljas Suomala puuroutuu tosi hassusti kun etunimen lopussa on s-kirjain ja sitten sukunimen alussa myös ul jassu o mala...
Elo-nimen miellän sukunimeksi, ja olisko Salamakin ennemmin sukunimi...
Uljas on aika ällöttävä, mut vanha, varmaan sellanen "kunnon" suomalainen nimi, mutta kauhea!
Olisiko yh-äiti antanu kaikkien 4:n (1.Uljas 2.Elo 3.Salama 4.Suomala) ex-jätkäkavereiden sukunimet pojalleen kun ei tiennyt kuka on isä... =) No ei kai, mut hauska nimi kuitenkin...- aika
on nimi.
Meidänkin suvusta löytyy erikoisia nimiä: mm.
Oma
Ukko
Hildur
Ruusa
- Anonyymi
Kyseinen hekilö on tuttu ja on todellinen alffa uros
- Anonyymi
Tunnen tämän kyseinen herran ja voin sanoa että hän on todellinen suomalainen alffa jätkä ja haista paska kun haukut toisen nimeä tollee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229