Olisiko kellään mitään hyvää reseptiä hyydytettyyn kakkuun, johon saisi käytettyä happamia kirsikoita? Tai keksittekö kirsikoiden kaveriksi jonkun maun, että voisin itse yrittää soveltaa reseptiä? En mieluummin ottaisi kaveriksi suklaata.
Hyydytetty kakku happamista kirsikoista?
4
405
Vastaukset
- kirsikkaa tiramisuun
Hyydytettyä kakkua en ole vielä kokeillut mutta kirsikkatiramisua tein pari viikkoa sitten. Lähes tavallisen tiramisuohjeen mukaan mutta marsalaviinin tilalla toista väkevää viiniä, jossa oli mokan ja kirsikan makua sekä kirsikkaviiniä, jossa kirsikat olivat ensiksi tekeytymässä. Paloittelin säilötyt hapankirsikat ensiksi puoliksi, sitten puolikaat puoliksi ja nää vielä kerran puoliksi - samalla tuli varmistettua ettei edes pientä kivensirua jää joukkoon.
- hapankirsikan lumous
http://www.hs.fi/ruoka/artikkeli/Makean hapan kirsikka/1135248061224
- kirsikka on mieleeni
olen kerännyt oman pihan puista kirsikoita monena vuonna, valitettavasti puut kasvavat kovasti ja marjat ovat vuosi vuodelta aina ylempänä, niihin ei pääse enää kotikonstein käsiksi. Hillo oli hyvää, vaikkakin työlästä tehdä, mehusta tuli ihanan väristä ja makuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002