joo elikkä tuli tossa viikko sitten hankittua mursu. tämän jäbän nimi on audi, ja hän asustelee tuolla terraariossa.
onko normaalia, että mun mursu pieree niin paljon ? joo, kuulostaa hauskalta, mutta ei oo. oikeesti, mä en kestä enää. kauhee semmoin läski mursu joka syö kaikkee, ja sit se viel päivät pitkät pieree aivan kamalia kananmunapieruja.
oon harkinnu siirtäväni audin mun autotalliin, mutta mun autohan siinä vaan happanis, joten se ei oo mahdollista.
mä syötän sille joka päivä nakkia, eli ihan normi ravintoaha tuo on.
IMMEESET, MIKÄ OIKEESI NEUVOKS ? .______. TÄÄ ON KAMALAA, JOUDUN EHKÄ LOPETTAMAAN IHANAN LÄSKIMURSUNI JOS TÄTÄ PIEREMISTÄ EI SAADA KURIIN.
MURSU
mursut on mun elämä
4
768
Vastaukset
- mursut on mun elämä
auttakee oikeesti immeeset :c
- mursut on mun elämä
voi höh, ajattelin et saan täältä apua, mut taisin luulla väärin.. :c itkettää. kohta audi oikeesti joutuu makkaraks 8
- Lyhtytetra
Ei herranen aika kun sai nyt nauraa!!! (= No joo mut sellanen mursu ei ehkä ihan a. Mahdu terraarioon b. Piere c. Syö nakkeja d. Hapeta autoa
Voi herranen aika...B-) - läskimursu
siis sun pitäs ehkä kattoo miten sen vatsa reagoi ruokaan mitä sä annat sille ja kokeile erinlaisia ruoka ehdotuksia, vaikkapa lihapullia öööh lihaa ehkä jotain mitä tuntuu siltä että se pystyisi syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229