Tuli tässä mieleen että onko hyönteismyrkyistä haittaa kaloille? Joskus olen kuullut että akvaario pitäisi suojata käsittelyn ajaksi?!? Uskallanko tässä pistää elektronista hyttysen tappajaa päälle vai en... Vasta hankittu akvaario joten ei ennen ole tämmöisiä tarvinnut pähkäillä.
Akvaario ja hyönteismyrkyt?
Tursastelija
1
197
Vastaukset
- firefly55
Kannattaa todellakin suojata kunnolla, mikäli jotain samassa huoneessa suihkuttelee. Esim. muurahaismyrkky Raid saa kyllä aika varmana myrkytyksen akvaariossa aikaan, ja olen kuuluut, että on löytynyt myrkytyksen jälkeisenä aamuna kaikki kalat uimassa selkää.
Tuollaisista elektronisista en sitten tiedä, enkä ole kyllä ikinä kuullutkaan, mutta varauksella laittelisin sellaistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897