haluaisin tietää että tykkäättekö sumenhevosista.
tykkäätkö sumenhevosista
10
104
Vastaukset
- asdfghjklöä
Joo:DD jääräpäisyys on vaan vähän ärsyttävää, mutta kyllä senkin saa kuriin jos osaa vain käsitellä semmosta heboa;)
- Rellu Suomenhevonen
Joo, ihania ei musta yhtää jääräpäisii.
- suokilla842
Rellu Suomenhevonen kirjoitti:
olisi ihanaa harrastaa ratsastusta 46 hevosella ja kahdella suokilla :-( tyyne ja lyyti ja keskustallilla. kytajalla. hakunilassa. tuomarinkylassa. turengissa. alavudella. hakunilassa. kytajalla. teivossa. alavudella. teivolla. ja ukko kisaisi suokilla. treenaten hyppyja
- suokilla842
olisi ihanaa harrastaa ratsastusta 46 hevosella ja kahdella suokilla :-( tyyne ja lyyti ja keskustallilla. kytajalla. hakunilassa. tuomarinkylassa. turengissa. alavudella. hakunilassa. kytajalla. teivossa. alavudella. teivolla. ja ukko kisaisi suokilla. treenaten hyppyja
- suokilla842
- alyfahda
suokilla842 kirjoitti:
seka teivossa ja metsamaella ja voittaa kolme sm-kultaa suokilla ja 2 hopeaa ja kouluratsastuksen sm pronssia
- <<<
OLISI IHANAA HARRASTAA RATSASTUSTA JA KÄYDÄ RATSASTAMASSA MYÖS SUOKILLA < KESKUSTALLEILLA. PONI-HAASSA. HUSÖSSÄ. KESKUSTALLILLA. KYTÄJÄLLÄ. TURENGISSA. TEIVOLLA. ALAVUDELLA. LAAKSON KENTÄLLÄ
- Biksuuuuuu
Mä en tykkää suomenhevosista
- suokiiit
mun papan siskon kaikki ravurit on suokkei joten vaikee olla tykkäämättä kun ne on nii söpöi, n. 3 vuotta sitten yks alina- niminen hebo sai varsan, sen nimeks tuli silloin Wilperi
- gefjun
Mun top4hevosrodut:
1: Gotlannin rus
2: Lämminverinen
3:Shettis
4:Suokki
Kaikki rodut on parhait
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096