On tuo kylypyläsaari melkoisen erikoinen leirintäalue,jyske kuuluu tänne parin kilometrin päähän,eikö leirintäalueella pijä tähän aikaan olla hiljasuus,ainakin muualla pitää!
kylypyläsaari
26
433
Vastaukset
- ÖÖÖrinää
Joo kyllä minunkin käsityksen mukaan tuommosilla alueilla on jo hiljasuus,että matkailijat saavat levätä ja nukkua rauhassa.
- hahaha
Onse kummaku joka asiasta keksitään aina jotain valitettavaa.On sitä varmasti suurempiakin murheita ihmisillä kuin leirintäalueen meteli!(musiikki)
- rauhaa kaipaava
jos ei saa nukuttua meluavan naapurin takia, se on poliisiasia
ei millään taholla oo oikeutta mekkalointiin kymmenen jäläkeeen
- mnjh
ei kenellekään yrittäjälle tehdä tiloja ilmaiseksi kaljajuonnit pois leirintä alueelta
- plöö
Mitä tiloja sinne on tehty yrittäjälle? Ja ne yritäjät maksaa varmaankin vuokraa kaupungille.
- Matkailia-Maija
Mitä ne niitä vanhoja rattorinromujakin sinne on venyttänyt
- vihulainen
Eipä se juuri naurata,kun on noustava ennen kuutta töihin ja on möykettä joutunut kuulemaan aamu tunneille asti.Ei voi ymmärtää että vuojesta toiseen leirintäalue voi häiriköidä lähistöllä asuvia.Mitähän ne kaupungin päättäjät meinaa tämmösestä vuokralaisesta?
- kylypy-meteli
kuuluu kesään. Sillee kepulisti kuin paskanhajuki.
- karaokettelija
Eikö kuuluisi olla iloinen siitä, että näinkin pienellä paikkakunnalla järjestetään edes jonkunlaisia tapahtumia?
- Kuuluuko Mielusk?
Meteli kuuluu Humalojalle asti, tosin täällä se ei häiritse sisälle asti :) Jokia pitkin kantaa varmaan. Olin pihalla puolenyön jälkeen ja silloin kuului, monesti Kirjavan kierroksen aikaan huomaa kun kuuluu...
- ääni kulkee vedessä
paljon nopeammin kuin ilmassa.
Eli joki toimii melun johtimena , oulainenkin saa vielä meluannoksen. - Uskossa luja
Se ei tämmönen syntinen puuhastelu oo jumalasta lähtösi
hävekkää jos ossaattaOoppa hiljaa ootko sinä nähnhyt jumalan esikuvan jossakin?? jeesuskin oli vain viisas tiedemies hahaaa..onko jumalasta valokuvia?
- mk m m,lö
sielläkö olikin menoja ja kukaan ei osannut palstalla vastata vaikka eilen kyselin.onko siis niin ettei haapavedelle kelpaa turistinj rahat
- Sisä tiloihin
karaoke mölisijät ilta kympin jälkeen.Kait leirintä alueella jonkinlaiset metelöinti säännöt on.
- anti lars leevi
kuten olemme huomanneet edellämainituissa niin on se vaan kiva että lessuja vituttaa
- Ilimasta musaa.
Eikö sielä olla syksy js pitkä talavi vähän liiankin hilijaa? Olokaa höpäjämättä!
- pööpöö
Meinaakko että hauvassa kerkiää nukkkua???
pööpöö kirjoitti:
Meinaakko että hauvassa kerkiää nukkkua???
Sielä no nukkuu monet isät ja ynmt. aamen.
- YÖLLÄ
nämä aremmatkin ilmaantuu liikenteeseen ja kyllä ääntä löytyy vahvistin laitteen kautta.
- 1ööö
Siitäkö hommasta se jumputus kuuluki,oliko minkä hintasta?
paljon olen suomea kiertänyt, ja missään ei ole saanut leirialueella metakoida kuten kylpyläsaaressa. kyllä niissä on astunut hiljaisuus kello 22 voimaan. pitäs ajatella leirialueella yöpyviä lapsiperheitä ja myös niitä naapureita.
- jopas tottuus löyty
Minä oon kiertäny suomessa ja monessa maassa muuallakin,enkä ole myöskään tuommoselle leirialueelle onneksi eksynyt.Onhan se kyllä niinkin,ettei kylypyläsaaressa taija matkailijoita liiemmin näkyä,jos tuommoseen mölypaikkaan on kerran eksyny niin varmasti sen osaa kiertää kaukaa.
- olla rauhaakin
Ei siellä ole matkailijoidenkaan mitään mahdollista päästä saunaankaan, kun juopot kiertää kokoajan saunaa, ja mölisijät ovat ympärillä.
Täytyisi matkailijoilla olla saunomisrauha, niinkuin muuallakin leirintä-alueilla on . - kukapa unesta
piittaa ,kun vain viihdettä ja rilluttelua riittää ?
- Anonyymi
Nyt on hilijasta saaressa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816