hemmetti teini

tahallista ...

RALLI työntäkää jo ne moponsa järveen..Häiritsevät

20

530

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka valistais?

Neitimopolilijat ovat täys autuaita, ei mitään tajua, että muitakin, suurempia, on liikenteessä.

• ??????????????

Eikait siinä kun ne on niin loppuuviritettyjä Paskoja kovaäänisiä.

• Jesaja

Skootterityttöjen paljaat reidet on ihania..

• tättärää

On se kumma että nämä mopopojat ei ymmärrä mitä tarkoittaa tasa arvoinen risteys, se on vaan ajan kysymys kun rysähtää.

• 15 VUOTIAS

ja viritetty mopo tyhjä pää koppa myös virittäjällä . Turha jossitella jälki käteen kun vahinko sattuu.

• tuuria on

onneksi on niin vähän meillä muuya liikennettä pystyy mopmletkat meneen

kokonaan ohi

• bighossss

asia on sillä lailla että,nykyajan mopot on tehtaalla jo tehty tehokkaiksi,100 kilometriä tunnissa kulkeviksi.

• miettikääpä sitä

Yksikään mopo ei kulje satasta kun se tehtaalta myyntiin lähtee, mutta niitten virittäminen on tehty liian helpoksi. Pitäis rangaistuksia koventaa kun jää kiinni viritetyllä mopolla ajelusta, niin vaikka vuodeksi kortti pois ja samalla autokortti siirtyis kahdella vuodella eteenpäin.

• ne jotka tuli tänään vastaani nesteen kylmäasemalta tien täydeltä kolme rinnan, oli kyllä kaikki poikia. ja ei tarvinne ihmetelle miksi niitä kolareita sattuu

• Häiriköt

meijän perällä ajaa kossi ritsillä tyttö viritetyllä iso äänisellä mopolla monta kertaa päivässä ees takasi. Luulis kyllä että vanhemmat huomais ettei tämä ole naapureita kohtaan mukavaa.

• Tiukennusta asiaan

Vanhemmat pitäisi kasvattaa ensin.
        Heitä voitaisiin sakottaa päiväsakon suuruisella summalla aina kun
        kullannuput rikkoo lakia.

• lisää vauhtia muorit

Ei muutako kaasu kaakkoon, kerran täällä ollaan, kaikki on kokeiltava.

• missä nyt

kahesti piipaat peräkkäin olee

• Omasta ,

kädestä selkää penikoille oppisivat että muutkin saa nukkua,mopo paskat.

• !?!?!

on kait jonkinlainen tauti ihastua iso ääniseen moottorin pärinään. Aikaset miehet suoraputkisilla pyörillä kiertää kylää ei tätä voi käsittää aika tyhymää touhua.

• Viimeyönäkin tässä liki keskustaa pärräs k 15 penikoita. tehoputket monissa D

• rgv500

Mikä on Haapaveden harvinaisin kulkupeli,vastaus on vakiomopo,minäkään en tunne ketään,kellä semmonen ois.

• jo loppuu

rekkaria ylös ja poliisille

• Nivalaboy

no loppuko se?

• Eikait teitä vituta

Eikait

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe