RALLI työntäkää jo ne moponsa järveen..Häiritsevät
hemmetti teini
20
530
Vastaukset
- Kuka valistais?
Neitimopolilijat ovat täys autuaita, ei mitään tajua, että muitakin, suurempia, on liikenteessä.
- ??????????????
Eikait siinä kun ne on niin loppuuviritettyjä Paskoja kovaäänisiä.
- Jesaja
Skootterityttöjen paljaat reidet on ihania..
- tättärää
On se kumma että nämä mopopojat ei ymmärrä mitä tarkoittaa tasa arvoinen risteys, se on vaan ajan kysymys kun rysähtää.
- 15 VUOTIAS
ja viritetty mopo tyhjä pää koppa myös virittäjällä . Turha jossitella jälki käteen kun vahinko sattuu.
- tuuria on
onneksi on niin vähän meillä muuya liikennettä pystyy mopmletkat meneen
kokonaan ohi - bighossss
asia on sillä lailla että,nykyajan mopot on tehtaalla jo tehty tehokkaiksi,100 kilometriä tunnissa kulkeviksi.
- miettikääpä sitä
Yksikään mopo ei kulje satasta kun se tehtaalta myyntiin lähtee, mutta niitten virittäminen on tehty liian helpoksi. Pitäis rangaistuksia koventaa kun jää kiinni viritetyllä mopolla ajelusta, niin vaikka vuodeksi kortti pois ja samalla autokortti siirtyis kahdella vuodella eteenpäin.
ne jotka tuli tänään vastaani nesteen kylmäasemalta tien täydeltä kolme rinnan, oli kyllä kaikki poikia. ja ei tarvinne ihmetelle miksi niitä kolareita sattuu
- Häiriköt
meijän perällä ajaa kossi ritsillä tyttö viritetyllä iso äänisellä mopolla monta kertaa päivässä ees takasi. Luulis kyllä että vanhemmat huomais ettei tämä ole naapureita kohtaan mukavaa.
- Tiukennusta asiaan
Vanhemmat pitäisi kasvattaa ensin.
Heitä voitaisiin sakottaa päiväsakon suuruisella summalla aina kun
kullannuput rikkoo lakia.
- lisää vauhtia muorit
Ei muutako kaasu kaakkoon, kerran täällä ollaan, kaikki on kokeiltava.
- missä nyt
kahesti piipaat peräkkäin olee
- Omasta ,
kädestä selkää penikoille oppisivat että muutkin saa nukkua,mopo paskat.
- !?!?!
on kait jonkinlainen tauti ihastua iso ääniseen moottorin pärinään. Aikaset miehet suoraputkisilla pyörillä kiertää kylää ei tätä voi käsittää aika tyhymää touhua.
- rgv500
Mikä on Haapaveden harvinaisin kulkupeli,vastaus on vakiomopo,minäkään en tunne ketään,kellä semmonen ois.
- jo loppuu
rekkaria ylös ja poliisille
- Nivalaboy
no loppuko se?
- Eikait teitä vituta
Eikait
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826