sain pitkän etsinnän jälkeen työharjoittelupaikan kesäkuuksi ja en tiedä, miten kestän vielä 2 viikkoa! työharjoitteluuni kuuluu asiakaspalvelunnäyttö ja palvelen asiakkaita juuri niinkuin pitää! hymyilen, olen ystävällinen, opastan löytämään tuotteet ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. paitsi myyntipäällikkö. hän heittelee minua laatikoilla, huutaa pää punaisena, syyttelee eikä näe tekemisissäni mitään hyvää. teen kaikki annetut tehtävät juuri niinkuin pitää, mutta saan kuulla, että minulla on vääränlainen asenne. tälle myyntipäällikölle ei voi edes puhua, koska hän on jatkuvasti niin vihainen ja puhuessani hänelle, hän keskeyttää minut eikä kuuntele. opettajanikaan ei vastaa viesteihini. tilannetta pahentaa se, että sairastuin viime perjantaina ja luulen, etten jaksa mennä huomenna töihin. sairaslomaa en voi hakea, koska olin jo viime viikolla 2 päivää sairaslomalla mahataudin vuoksi ja kuulin, että jos sairaslomaa tulee enemmän kuin 2 päivää, joutuu korvaamaan poissaolopäivät. nyt minulle on nousemassa kuume.
miten pääsen tästä tilanteesta pois??
väkivaltainen työnantaja!
peloissaan_
1
245
Vastaukset
- pärjäile
Hanki jotain todistusmateriaalia tai ilmoita poliisille jos opettajat tai kukaan ei kuuntele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106