mun isi ja äiti ei anna mulle kuin 80e viikossa rahaa mä en saa sillä ees uutta tietokonetta koska mulla on vaan 5 imaccia ja 2 iphonee ja tarviin paljon enemmän! miksei mun vanhemmat tajuu et mun elämä ei oo onnellista ku ne antaa vaa näin vähän kamaa mulle oon ihan köyhä loman jälkee meen uutee kouluu kaikki varmaa haukkuu mua köyhäks ku on vaan 5 imaccia ja 2 iphonee ja sit mulla on 3 mopoo ihan liian vähän
auttakaa
13v mikkelistä
3
148
Vastaukset
- ja ongelma oli?
mulla oli sama juttu, mutta sitte joku mun kavereista keksi sanoo mulle "hanki elämä" ja asiat loksahti taas kuntoon
- vitunpaskanolikset
voi vitun lapselliset kakarat, hankkikaa elämä! :D ''yhteenlaskun tulos ei ollut oikea! ''
- hemmoteltuolet
Heiij pliis oon ite 13v. eikä mul oo MITÄÄN noista eikä mua haukuta. tiian, on vanha keskustelu, mut oli pakko puuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337