Asun vuokra kämpässä johon kuuluu pieni piha. Edellinen asukas kertoi että ei saanut nurmikkoa kasvamaan. Itse olen todella surkea ja laiska viherpeukalo. Olen yrittänyt istuttaa joitain pieniä kasveja jotka kissat ovat sitten syöneet. Onko kellään ideaa pihaan josta sieltä täältä kasvaa sammalta ja joitain muita pieniä kasveja, muuten piha on ruma, multainen. Haluisin jonkun helpon ja halvan tavan saada pihasta kunnollisen näköisen. Apuuwa!!
Apuuwa ideoita viisaammilta rumaan pihaan!!?
opiskelijaaa
1
112
Vastaukset
- Poltinkarva
Kalkitsemalla ja lannoittamalla saa nurmikon kasvamaan ainakin joten kuten. Jos on nuuka, niin lannoitteena voi käyttää pollenkakkaa. Kyseistä tuotetta voi saada ilmaiseksi. Tosin hajuhaitta on otettava huomioon.
Jos Sinulla on sukulaisia tai tuttuja, joilla on maaomaisuutta, niin luonnosta voi hakea yleisesti esiintyviä kasveja. Myös nurmikkokasveja kuten röllejä, nataa, ja nurmikkoja sekä valkoapilaa voi siirtää sadepäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056