Vuokrafirma ja vuokrafirma. Missä vitussa on kaikki oikeet yritykset josta ois ehkä mahdollista saadakin työtä? Nuo kyllä pitäs kieltää lailla! Tiedäkään nuo mistään mitään. Ite hain erääseen betonifirmaan vuokrafirman kautta joka tarjosi useampaa paikkaa niin eivät pyytäneet edes haastatteluun vaikka kyseisistä hommista useamman vuoden kokemus. Jos oisin tajunnut soittaa ite betonifirmaan ois todennäköisesti töissä siellä.
Vuokrafirma, vuokrafirma, vuokrafirma
5
268
Vastaukset
- turhaa touhua
En ole 4 vuoden aikana saanut yhtään hommaa vuokrafirmojen kautta vaikka on sanoneet et olen ihan pätevä raksamies. Haastatteluissa olen ollut kymmeniä kertoja
- luikku-uikku
itse kävin joskus utelemassa vuokrafirmasta mihin firmaan hakevat työntekijöitä ja soitin suoraan sinne. pääsin suoraan sen rakennusliikkeen kirjoille:)
- vuokratollo
Voi olla että hakevat työntekijöitä vain listoilleen. Soittavat sitten perään kun löytävät asiakkaita.
Toi vuokratyö on vaan pelkkää välistä vetoa... - njkltyhh
Minuakin ituttaa ko. touhu. Tarjosivat töitä ihan ok palkalla, mutta kaikki muut edut oli sellaset, että hommaa ei kannattanut ottaa vastaan. Mm. päiväraha tyrmättiin, vaikka oisin kulkenut 100km päästä töihin joka päivä,
- 8+3
Työpaikat ovat kauppatavaraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076