Apua!!

13 v - poika

Hei! Olen 13-vuotias poika ja kastelin viime yönä sänkyni. Näin on tapahtunut nyt 3 kertaa peräkkäisinä öinä. Muuten viimeksi varmaan 3 vuotiaana... En kehtaa kertoa vanhemmillemi. Mutta tarvitsisin vaipat yökayttöön. Painan 50kg. Mikä vaippa voisi sopia minulle? Onko muilla kokemuksia saman kaltaisista tilanteista? Entä sopisiko Esim. Libero Comfort Night Large - vaippa? Asiallisia vastauksia kiitos!

- Apua oikeasti tarvitseva, ja nopeasti -

11

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pl

Minä olen kokeilut monta eri merkkiä mutta vielä en ole löytänyt sellainen vaippa mikä itseleni sopisi kunnolla. Tällä hetkellä minulla on käyttössä dry nite vaippa 4-7 ja ostin kokeksi libero up & go 8 mutta ne olivat niin järjettömän pienet että eivät sopineet jalkaan olenkaan. dry nite vaippat ovat vähän turhaan kireät nekin mutta ovat parhaat mitkä olen löytänyt tähään menessä. Minä olen hiukan sinua isompi eli painaan noin 60kg ja olen 173 pitkä poika. Minullakin alkoi yökastellut paari kuukautta sitten. Mitkä vaippat olet itse käyttänyt?

• Siisteyskasvatusta

Tässä asiallinen vastaus. Pese pussilakana, tyynyliina ja aluslakana 95 asteessa. Sen jälkeen pese tyyny, peitto ja petauspatja 60 asteessa. Patjan joudut ikävä kyllä ostamaan ihan uuden. Pyyhi tolulla sänky muuutoin.

Nämä ovat sellaisia perusasioita, mitkä kuuluu normaaliin siisteyskasvatukseen. Puhtaassa sängyssä saa hyvät unet. Kun näet näin suuren vaivan hyvinvointisi eteen, ei varmasti tee mieli kusaista sänkyy seuraavana yönä. Usko pois. :)

• DiapieDude

Itse EN OLE yökastelija (ollut enää vuosiin), mutta voisin suositella:

- Huggies DryNites (8–15-vuotiaiden malli eli 27–57 kg). Tilaa näyte osoitteesta
      drynites.fi/secure/ilmainen-nayte.aspx, mutta muista laittaa siihe osoite-
      kohtaan osoittees molemmille riveille, muuten se lomake ei mee eteenpäin...

- Libero Night Comfort (koko Large eli 35–60 kg). Näytteen voi tilata soittamalla
      kuluttajapalveluun 0203 03002 (arkisin 9-11).

Kannattaa kokeilla molempia!

Terv. 18-v. vaippadiggari. Jos vaipat aiheuttaa lisää huolia, kysy vaan rohkeesti: diapiedude@hotmail.com (tosin sivuni ovat enkuks...).

• Ja maailma pelastuu

Ootko joku vaippakauppiaiden myyntitykki? Eiköhän tuota jätettä ole kaatopaikoilla jo kylliksi.

• unohda kilot

"Normaalin" vaippaiän jälkeen vaipat myydään VYÖTÄRÖMITAN mukaan.
        www.metsapolku.fi
        www.tenakauppa.fi

• AnLepy13

No Underjams ois hyvä. Koko noin 27-54 mutta kyllä venyy ja paljon. Hintakin on halpa jos hoitoa ei saa. Maksaa citymarketeissa 65snt/kpl ja muut maksavat 75snt/kpl.

• Eau de cologne

Oletko saanut jo uuden patjan? Patjat ovat kyllä ihan hirveän kalliita!!!

Jos olet kolmesti kussut patjasi, niin voit olla varma, että teillä kotona haiseeeeeee! Jos nukut sillä patjalla, haiset vaikka laittaisit kuinka paljon dödöä! Yök, yök, yök

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe