Pakko purkaa mieltä

Katkera ♀

Miksi ihmeessä lupasin erästä miestä auttaa(hän pyysi), kun hänen vaimonsa petti häntä ja tuo mies heti haki avioeroa hänestä.

Näin ei saisi sanoa, mutta kesälomani meni pilalle, kun tuota ihmistä autoin. Josain vaiheessa sexi tuli kuvioon, mies oli usein yötä minun luonani. Pidettiin viini-iltoja ja syötiin aina jotain hyvää. Hän auttoi välillä minuakin kivoissa asioissa. Mutta hellyyttä hän ei minulle antanut.

Olin yrittänyt puhua hänelle järkeä, että lopetetaan sexi kokonaan, koska emme seurustele, mutta mies ei vain kuunnellut vaan jatkoi samaa, kunnes eräänä iltana annoin palaa ja puhuin jälleen järkeä hänelle ja aamulla hän vihdoin tajusi asian. Hän soitti seuraavana iltana ja me "erottiin".

Katkera olen, että pitikin ihastua häneen ja sekoittaa sexikin, josta en saanut kunnon orgasmiakaan.

2

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SonniUrosIsoKyr..

keskity sinä yksinkertainen nainen phillusi antamiseen.

Me eronneet miehet tarvitaan seksiä, mielellään paljaaltaan ilman kumia, se tuo miehisyyttä takaisin. Kaikki viinit ja höpötys on rekvisiittaa, ei sitä miestä kiinnostanut sun orgasmisi. Halusi oman seksuaalisen tyydytyksensä. Onneksi annoit, se oli jalo teko ja auttoi miestä henkisesti.

En tiedä mitä lässytät, olit ihastunut häneen mutta et halua antaa hänelle seksiä. Mitä haluat, hallita aikuista Urosta ja pihdata seksillä ? Luulisi aikuisen naisen tajuavan mitä me Sonnit halutaan.

Sait arvokasta oppia elämästä, jso et vielä tajunnu miten tärkeää seksi terveelle heteromiehelle on. Jos sä typerys haluat vaan jotain lässyttely kaveria ja seuraa, eti ittelles toisia juoruavia ämmiä jotka ei sun fjössestäs ole kiinnostunut.

Näin puhuu kokenut mies, ja kasva sinä Oikeaksi Naiseksi !

• Tylsä vaimo

Ja taas tuli todistetuksi, että miehet (ei toivottavasti ihan kaikki) ajattelee alapäällään! Hyvä olisi muistaa, että sitä yläpäätäkin tarvitaan. Seksi on tärkeää, muttei se pelkästään riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe