Paras ja kiihottavin fantasiasi?

Fantasiawoman

Mikä olisi paras fantasiasi jonka haluaisit vielä toteuttaa tai olet jo toteuttanut? Kertokaa ihmeessä!

6

1835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m18sekopää

Parasta ei ole. On monia, mutta nyt äkkiseltään tulee mieleen tällainen. Armeija kun odottaa muutenkin niin olen fantasioinut siitä kuinka kutsuntatarkastuksen tekekvä lääkäri olisi nuori, seksikäs nainen, jonka kanssa sitten harrastaisin seksiä. Hän ottaisi minua suihin ja minä panisin takaapäin hänen ottaessaan tukea pöydästä. Seuraavaksi tämä nainen suostuttelisi minut makaamaan siinä vuoteella ja hyppäisi päälleni ja alkaisi ratsastamaan kyrvälläni. Lopuksi tulisin suoraan hänen pilluun ilman mitään kortsuja. Ah, ihan tästä kalu nousee stondikseen.

• seksinkuningasxvi

Pikaiseltaan tulee mieleen, että tänään näin lentokentällä oikein söpön tytön, jota olisin tositositositositositosi mielelläni käyny vähä tönäisemässä vessassa.

• O&O

No se että panisin kaikkia entisiä (n.20) tyttöystäviäni yhtäaikaa, ja varsinkin niiden kanssa joiden kanssa olin kihloissa tai seurustelin useamman vuoden ajan, olis aika hurjaa olla heidän kaikkien kanssa, tämä mun fantasiani, tyydytän usein itseni kuvitellen heidän kanssa yhdessä, huh huh..

• espoo 48m

Todella kivaa oli kun laitoin silloiselle naikkoselleni kauko-ohjattavan 'munan' konehuoneeseen ja lähdimme kaupungille. Voi sitä tunnetta kun painaa kauko-ohjaimen nappia ja seuraa toisen käytöstä esim. kaupan kassalla.
      Vallantunne on mahtava. Tämän suuntaisen fantasian haluan vielä toteuttaa käyttäen vielä hieman lisämausteita, kuten siveysvyötä tms.

Aijai, kyllä pervoilu on kivaa!!

• pano mies

Panisin yhtä meidän talon iso tissistä tyttöä takaa päin

• andy.c123

Toteuttaisimme vaimoni fantasian, jos rohkeutemme vain riittäisi = minä, vaimoní ja kaksi vierasta miestä. Rynkyttäisimme vaimoani kaikkiin kolmeen reikään, antaisimme vaimolleni hurjat orgasmit ja sen jälkeen tulisimme kaikki vaimoni suuhun, kasvoille, rinnoille. Olemme naineet ja hankkineet hurjat orkut varmaan kymmeniä kertoja tätä fantasiaa toisillemme hokiessamme. Taas seisoo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe