Klo 12 menee holhouslainsäädännön vuoksi taas kaupat (ja Suomi) kiinni. Miksi eivät edelleenkään kaupat/kauppiaat saa itse päättää pitävätkö ovensa auki vai ei. Ainiin, yksi syy on pam, jonka mielestä on kamalaa kun kaupan työntekijät joutuisivat tekemään viikonloppuisin ja "juhlapyhinä" jopa yhtä myöhään kuin arkena (eli pamissa ja kaupan alalla ollaan KATEELLISIA niille aloille (lähinnä toimistotyö), joilla ei nyt satu olemaan juhannuksena,"juhlapyhinä" ja viikonloppuina töitä). Jos kerta pitäisi sitä tasa-arvoa olla niin miksi ei muilla aloilla sitten suojella "pahalta työnteolta" pyhien aikaan oikein lakipykälillä? Onneksi tämän TURHAN "juhlapäivän" (lue: valtakunnallinen ryyppäjäis-, väkivalta- ja hukkumispäivä) jälkeen ei tule pitkään aikaan holhous"juhlapyhiä"
Suomi holhotaan kiinni
holhousvaltio suomi
1
139
Vastaukset
- Pamela anger n`sons
aika laimeaa rutista kauppojen kiinniolosta. Osta viikon ruoat ja viinat alkuviikosta ja ole hiljaa. Työnteko pitäisi itseasiassa kriminalisoida ympäri vuoden viikonpäivinä Pe, La, Su ja ehkä myös KE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491