Parishdefoorumeilla avataan lähes joka päivä uusi ketju, missä valitetaan liiton seksittömyyttä.
No miten teillä sinkuilla, onko sitä? Onko pitkä aika kulunut viimeisestä kokemuksesta?
Milloin sinkku sai seksiä viimeksi?
51
799
Vastaukset
- unohda mut
No ei ole. Kävin baarissa ja sain pimppiä
- .
Joku nainen sai samalla munaa.
- aahhuuh
Jaa, tuossa illalla saunan jälkeen tääl mökillä. No mitä se noin yleensä
kelleen kuuluukaan, mutta jos jollain on joku nautinto tietää muiden
nu*simet, niin onko matot vintillä suorassa kysyjällä. - 30v
eipä ole kokemuksia kertynyt, että sillä lailla..
- N30
Mjaa, oiskohan tammikuussa lohjennut viimeksi?
- mies 32v
Noin 6-tuntia sitten.
Juhannus pimppi,,ihan hyvää.
Ainoa huono puoli oli, että pimpin kantaja on naimisissa oleva nuori neito.- varattu on parasta
No onko se nyt mikään huono puoli. Aisurin aviomiehen kannalta ehkä on, sun kannalta ei :D
- nimimerkki varattu
vuosia sitten,en muista lukuja.
- ovela tyyppi
Viime marraskuussa työkaverin kanssa.
- --m79--
Vajaa vuosi sitten, joskus viime kesän lopulla.
- mies 34
just eilen sain. saan tänäänkin jos vaan jaksaan mennä kylään
- ikäneito
Uudenvuodenpäivänä viimeksi.
- ATN
6 vuotta
- Cradled in love
Moikka, tuossa viikon sisällä sain kolmelta rakastajaltani. Eronnut vuodenvaihteessa, ikää 45 v ja en voi valittaa:) Huom. en halua vakavampaa parisuhdetta tällä hetkellä. 20 v miehen passausta ja vain haukkuja kiitokseksi. Näin on hyvä:)
- M_50+
Marraskuussa 2010 :-(
- Nainen_47-v.
2,5 kk sitten.
- Aina, kun haluaa...
No silloin kun "hakemaan" jaksaa lähteä... viimeksi viikko sitten... =)
- että näin
Pari viikkoa sitten.
- juupatijuupi
Kaksi viikkoa sitten. Varatulta mieheltä. Oli kivaa!
- epäilen, mutta...
noin kuukausi sitten ja varmaan varattu, vaikka muuta väitti..
- deft
Viime vuonna, lokakuun alussa. Muistaakseni.
Kun puoli vuotta täyttyy niin sen jälkeen ei enää oikein lasketa. 10vuotta tuli ja silloinkin se oli sellasta räpellystä.. mikään ei onnistunut.
- bäääääää
No niin ja minä olen saanut sellaisen kuvan, että täällä on panomiehia
ja ahkeraliisoja, mutta ihan nyhjäkkeitä kaikki näyttää olevan.
itse tuossa naiskentelin äskettäen. - Tuupparimies
Viime perjantaina.
- anettet
Maanantaina sain viimeksi... vakkarilta.
- NainEn_vm-1948
kesäkuun 9. päivä 2003 viimeksi aviomieheltä, heinäkuun 3. samana kesänä oli hän virallisesti ex-aviomies.
- sinkkumies.
Sais tiistai ja san huomenna lisää seksiä. oolin laivalla ja tapasin siel naisen jonka kanssa pantiin. Huomenna se tulee mun luokse yökylään..
- Naikkonen
Sunnuntaina sain exältä. Ollaan erottu 10v sitten ja nyt päädyttiin sänkyyn eka kertaa eron jälkeen.
- 5+12
Pari kertaa kuussa saa sinkkuäiti sinkkumieheltään.
Vinosti hymyilin kun ystävätär kertoi avioliitossaan olleensa nyt jo pari vuotta selibaatissa, koskapa miestä ei kiinnosta. - Mies_26_v
Vajaat 9 vuotta sitten.
- Mies alta nollan
Ehkäpä jossain edellisessä elämässä...
- M 38
Eilen ja toissapäivänä.
- jju1
Olen mies, 41 vuotta ikää ja ensimmäistä seksikertaa odotellaan. Yritystä kyllä on. Täytyy taas rientää tänäänkin kaupungin yöhön, jos pikkujoulujuhlijoista joku olisi suosiollinen... ei voi tietää.
- 12+10
Toukokuussa 2009. Parisuhteen päätin samana kesänä.
En halua seksiä ilman tunteita, tai seksiä tuntemattoman kanssa.
Oikeastaan nyt on mennyt jo niin paljon aikaa, että alkaa pelottamaan koko seksi.
Ikää 41v. Ei koskaan.
- yllättävän hyvin
Välillä ex:n kanssa uuden miehen tietämättä ja välillä yhden toisen naimisissa olevan naisen kanssa. Keskiarvollisesti ehkä kerran viikossa, mutta joskus on tiheämpää kuin välillä. Nytkin olen ollut jo kolme viikkoa ilman, mutta onneksi toinen noista edellä mainituista - se isotissisempi - on tulossa huomenna kylään.
- Kassit täynnä
Liian kauan aikaa sitten, mutta huomiseksi sovittu panotreffit.
- 44N
Mistähän muualta ku baarista niitä panotreffejä löytäis.
Suomi24 seksinvonkaajat ei sitte tositoimiin uskallakkaan... :(
Ainakin vuosi edellisestä kerrasta ja päässä ei enää muuta pyörikkään... - miesvm67
44N kirjoitti:
Ainakin vuosi edellisestä kerrasta ja päässä ei enää muuta pyörikkään...Jos vaikka pistät profiilin kuvaukseen ettet tällä hetkellä hae muuta kuin munaa niin luulisi jonkun miehen ryhdistäytyvän auttamaan?
Ja sitten on iskurit.net tai iskuri.net tms. jossa haetaan vain panoseuraa joten pistä sinne ilmo.
Jaa niin, tiät kait että palstat on täynnä omituisia hulluja että varmista oma turvallisuutesi aina ja joka tapauksessa.. - Ex- kassit täynnä
44N kirjoitti:
Ainakin vuosi edellisestä kerrasta ja päässä ei enää muuta pyörikkään...Ei täältä vaan ihan reaalielämästä. Nyt kassit tyhjät.
- Näin täällä
12.11.2011.
Tällaiselle "muodollisesti pätevälle" sinkkunaiselle seksiä olis kyllä tarjolla melkein koska vaan, mutta oma valinta on olla ilman, kunnes tulee vastaan joku, joka arvostaa mussa muutakin kuin sitä muodollista pätevyyttä. - Kyynismies
Itsehän saan melkein aina! Melkein sain viime viikonloppuna, melkein sitä edellisenä, melkein viime juhannuksena,melkein viime vappuna...
- Jaspersson!
Eilen sain lutkutusblowjobin, keskiviikkona ystävä/rakastajatar tulee taas! Tällainen puolinainen sinkkuilu on kivaa! Huumeet ja seksi, siinäpä ne keskeiset! Ja My Little Ponyt! Ja Suomi24 vihapalstat (sinkutpalsta)!
- rfhsfnhjsf
Lapset ovat ikääntymisen lisäksi pahin seksintappaja suhteessa:
- Pikkuvauvat heräävät useita kertoja yön aikana ja se näkyy yleensä äidin energisyydessä, koska isäthän harvoin jaksavat yöllä edes kylkeään kääntää jos vauva itkee.
- Taaperoikäiset lapset ovat touhukkaita ja heitä tulee pitää silmällä niin kauan kuin he ovat hereillä. Muuten voi sattua todella pahoja ja jopa lapselle hengenvaarallisia tilanteita.
- Kun lapsi on isompi, seksille voisi ehkä riittää paremmin aikaa ja jaksamista, mutta entäpä jos lapsi kuuleekin seksin äänet tai tulee yhtäkkiä huoneeseen, jossa vanhemmat harrastavat seksiä? - at jannu
45 min sitten sain "käsihoidon"hieronta mestassa,maksoi 60€.
Pannut olen viimeksi Tallinnassa 2011 keväällä,hinta oli 40€. - lifemocker
viime torstaina
- huokausta tyrkkää
Niin on hiljaista ollut, että on taidot jo ruosteessa. En käy kuppiloissa, enkä
muissakaan seuroissa. Pitäskö laittaa ilmoitus vaikka maakunnan markkinoille.
Häh ? - anaMonda
En oo käynyt missään, et pääsiäisenä viimeksi ..säälittävää :S
- Pitkä ja tumma
Eilen bongasin treffipalstalta ihan siistin muijan ja kävin jyräyttämässä sitä. Vähän vaati puhumista, mutta onnistui!
Toivottavasti ei nyt jää roikkumaan. - yks,,,,
Aamulla, nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136