Kääpiöpinseri

Pinseripoika

Eli 2 vuotias terve pinseripoika etsii morsianta,asumme Mikkelin alueella.Koiralla on silmät ja polvet kuvattu.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä 040 4127530

4

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääkkäihminen

Kääpiöpinsereistä näyttää olevan ylitarjontaa. Esimerkiksi facebookin kääkkäryhmässä yritetään myydä yli luovutusiän olevia pentuja ja luvataan jopa osamaksulla, etteivät pennut jäisi kotiin. Jos et jo nyt tiedä ihmisiä, jotka haluaa koirasi jälkeläisiä, jättäisin pennut teettämättä.

• Kääkkämamma :)

Samaa mieltä ylläolevan kanssa. Tai jos välttämättä haluaisit jälkeläisen koirastasi, mene www.skpin.com ja ilmoita uroksesi uroslistalle. Jos koirasi on hyvää jalostusainesta niin joku kyllä ottaa sen käyttöön. Omalla nartullani syntyi juuri pennut, kaikki jo etukäteen varattuja :)
      Mutta kyseisen kasvattajan pennut onkin kysyttyjä, omaa narttuani jonotin puolitoista vuotta.

• Nääsvilleläinen

En ole itse huomannut olevan mitään ylitarjontaa. Itse olen ainakin niin nirso ostajien suhteen, että ei pal kiinnosta kaikille kyselijöille myydä. Onneksi on kotona tilaa tämmöistä luovutusikään ehtinyttä pentua vielä ;)
      Sellaista termiä, kuin ''luovutusiän ylittänyt'' ei ole, koska on vain olemassa minimi-ikä milloin koiran saa luovuttaa (7 viikkoa) ja sen jälkeen sille ei ole ylärajaa ;)
      Toki vuosikasta lienee turha pentuna myydä.
      Kääpiökoirilla, eikä koirilla yleensäkään, ole tasan mitään merkitystä sillä missä iässä pentu luovutetaan.

• -karski

Olen itse kääpiöpinserin omistajana huomannut yllämainitun ylitarjonnan, mutta minultapa löytyy tähän selitys. Armeija. Niin mikä moni miettii? Armeija. Kääpiöpinserini, karski on alkanut nimittäin kasaamaan koira-armeijaa, jonka avulla hän aikoo vallata maailman. Arvojärjestys onkin jo kaikille selviö, mutta kerrataanpa se vielä, eli ylipäällikkö Karski johtaa armeijaa, oikeana kätenään talvikkomme kenraali Nani, muut Kääkät johtavat pienempiä rykmenttejä, Sotilaina toimivat Dobermannit ja Rottwailerit, Corgit puolestaan toimivat kääkkien ratsuina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe