Olen ajatellut vaihtaa Viasatin halvempaan kanavapakettiin, ja sopivin näyttäisi löytyvän DNA:lta. Miten tuo DNA:n systeemi oikein toimii? Lähettävätkö sieltä vain kortin, joka laitetaan suoraan digiboxiin? Canal :n kanssa ainakin oli joskus näin, Viasatia varten tuli sitten lautasantenni ja digiboxi.
DNA kanavapaketit
7
453
Vastaukset
- toimi näin
Ilmeisesti et ole kaapeliverkossa joten tarvitset Dnata varten VHF-antennin joka on suunnattu Dnan mastoon, lisäksi tarvitset HD-boksin (tämä sen takia että Dnan lähetykset lähetetään DVB-T2 lähetyksinä ja vain HD-boksit tajuaa niiden päälle), ja sen boksin tulee olla Antenna Ready HD-hyväksytty, sitten vielä kortti ja antennikanavapaketti Dnalta.
"Canal :n kanssa ainakin oli joskus näin, "
Canal ei ole ikinä lähettänyt kortteja koska se on vain kanavapaketti eikä operaattori. Operaattorina on sulla ilmeisesti ollut Canal Digital joka on ERI FIRMA kuin Canal . Onneksi Canal :n nimi muuttuu syksyllä kun siitä tulee C More, joten lopultakin loppuu ihmisten sekaannukset Canal :n ja Canal Digitalin välillä. - kiitän edellistä
En kyllä muista mikä oli tuo canal :n kuvio, mutta kortti siinä vain oli.
Täytyykin ruveta selvittämään tätä DNA:n hommaa, kun en oikein näiden asioiden päälle ymmärrä. Sen verran toki tiedän, että HD-boxia ei löydy, HD ready televisio löytyy. Antenni talous on kyllä. - ldkjföasdiof
Viasatin kanavia ei ole antenniverkossa, joten voit tilata ne omalta kaapelioperaattoriltasi (mikäli asut kaapelissa) tai sitten suoraan Viasatilta satelliittilautasen ja romppeet.
- toimi näin
Jäikö lukematta aloittajan viestit, siis hän EI ole kaapelissa ja hänellä ON Viasatin satelliittiromppeet. Nyt hän haluaa Dnan antennitv-paketin ja siihen kysyi neuvoa ja minä opastin.
- toimi näin
Vilkaisepas Dnan sivuille, nyt on lisätty Dna Antenni L ja HD Mix paketteihin kaksi Disney kanavaa, Disney Channel (24h vuorokaudessa) sekä Disney XD. Itseäni alkoi kummasti houkuttaa myös tuo Dnan antennipaketti.
- sagadsfafdafd
jep. tuo dna:n antennivalikoima on hyvä!
itsellä oli dna:n antenni-tv, mutta ikävästi alkoi pätkimään kesän tullen aina sateella. aivan näkyvyysalueen rajoilla ja vhf-antenni ja vahvistin käytössä. olisi kai tuossa jotain ollut tehtävissäkin, mutta vaihdoin sitten canal digitalille. tuo satelliittitekniikka vain on niin simppelin toimintavarmaa.
nyt dna:lla on hyvä tarjous, jossa hd-mix-paketin saa kolmeksi kuukaudeksi ilmaiseksi:
https://kauppa.dna.fi/kokeile/antennimixkokeilu
- Osku
Itsekki oon miettinyt TV mix -kanavapakettia. Näyttäisi vielä saavan 6 kk sopimuksen -50% http://www.kanavapaketteja.fi/dna-welho-kanavapaketit-antennitalouksiin/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076