ETSITÄÄN KÄMPPÄKAVERIA/ASUNTOA PK-SEUDULTA!!! KIIRE!!!

Riikka

Olen 24-vuotias tyttö Vantaalta. Opiskelen Malmilla liiketaloutta ja valmistun joulukuussa. Etsin itselleni kämppäkaveria ja asuntoa pk-seudulta mahdollisimman nopeasti. Olen juuri eronnut poikaystävästäni ja asumme tällähetkellä saman katon alla. Haluaisin siis muuttaa mahdollisimman nopeasti. Kämppäkaverin sukupuolella ei ole minulle merkitystä, tärkeintä on luonne.

Olen itse todella sosiaalinen ja tykkään erilaisista ihmisistä. Tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa ja minua on helppo lähestyä, ei tarvitse pelätä vaikka olisitkin hieman ujompikin. Elämäntapani ovat melko terveelliset, harrastan liikuntaa fiilispohjalta. Tykkään lukea kirjoja, katsella elokuvia ja kuunnella musiikkia laidasta laitaan. Olisi kiva jos kämppäkaverin kanssa voisi myös viettää aikaa muutenkin kuin välillä moikkaamalla. Osaan kuitenkin myös arvostaa toisen omaa tilaa, sekä rauhaa, mutta minusta saa seuraa aina kun tarvis. En polta, ulkona käyn kyllä jonkun verran. Itselläni ei ole lemmikkejä, mutta minua ei haittaa jos sinulla on. En ole siis allerginen ja pidän eläimistä. Asunnon sijainnilla ei tule olemaan minulle suurtakaan merkitystä, koska koulua on hyvin vähän jäljellä ja harjoittelupaikkani sijaitsee kahdessa eri paikassa.
Toivoisin, että sinä olisit ikähaarukalta 18-30 vuotias ja sosiaalisuus olisi aina plussaa. Toivon, että täältä löytyisi minulle kämppäkaveri nopeasti ja yhdessä asumiskustannuksetkin puolittuisivat!
Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostiin: riikka.koskimies@liiketalousopisto.fi ja facebookissa voi laittaa myös viestiä!
https://www.facebook.com/riikka.koskimies.9

0

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        99
        7750
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        107
        5577
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        275
        4831
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        49
        4753
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        73
        3513
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        50
        2798
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        58
        2487
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2438
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2392
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2264
      Aihe