Eli otsikossa onkin koko elämäni tarkoitus. Tahdon olla lentoemäntä ja muuttaa britteihin.
Olen ottanut jo selvää tuosta, että Virgin Airlinesille täytyy olla väh. 18vuoden ikä, sujuva englannin taito puhuttaessa ja kirjoitettaessa ja työlupa työskennellä Iso-Britanniassa loputtomasti.
Tahdon vain tietää, onko kannattavaa lähteä VA:lle vai olisiko joku muu yhtiö parempi? Millaiset palkat on? Kertokaa mulle kaikkea liittyen tähän asiaan..
Lentoemännäksi Virgin Airlinesille
4
478
Vastaukset
- samahaavemut20.v
EIKÄ! mullon tismalleen sama haave, elää briteissä (Lontoossa) ja olla lentoemäntä!!
en tiiä onks british airways vai virgin atlantic parempi, mut ajoin hakee atlantic koska ne lentää enemmän usaan.. mut työlupa, tarviiks sitä jos on EU:n kansalainen???
ja kun tskekasin noitten sivun nii siel ei ollu mitää hakee nut käynnissä. mutta jos haluut jutella mun kaa tästä nii voin aintaa mun sähköpostin :)
aion nyt tän vuoden opiskella sikana kielii (esim. venäjää, kiinaa ja ranska) jos ne parantais mun mahiksii!- LHR
Olisikohan ensin parempi opetella kirjoittamaan suomea?
- hscb
voi teitä.. get real! hakijoita on enemmän kuin luulette ja työntekijöitä löytyy jo tarpeeksi pelkästään lontoosta joista monet puhuvat jo pelkästään äidinkielenään 2-3 kieltä. lukion papereilla ja hyvällä enkulla &venäjää 4 kurssia käyneenä ei pärjää kun he vertaavat teitä vanhempiin ja paremmin kouluttuneisiin. myös he arvostavat kokeneita lentoemäntiä eivätkä palkkaa niin helposti juuri 20v täyttäneitä.
- Läksin minäkin...
Kannattaa hakea rohkeasti. Ei siellä mitään mummoja tarvita. Kyllä suomalainen, koulutettu ihminen on kovaa valuuttaa maailmalla. Pää pystyssä maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319