Kaupoissa on näkynyt alennetuin hinnoin Powerslide Nordic xplorer 1.0 -rullaluistimia tai lienevät tietty enemmänkin isopyöräiset rullasukset.
Millaisia käyttökokemuksia ihmisillä on ko. välineistä? Kuluvatko nopeasti loppuun?
Powerslide Nordic
3
517
Vastaukset
- EK:
Katso p1.foorumu/hiihtonetti,siellä on selostusta asiaan liittyen,kunhan ensin saavat foorumin kuntoon palvelinrikon vuoksi.
Ollut mykkänä jo muutaman päivän.- -
Siksipä kirjoitin tänne, koska tuo Hiihtonetti ei ole viime aikoina toiminut.
Informaatiokatkos. - ava64003
- kirjoitti:
Siksipä kirjoitin tänne, koska tuo Hiihtonetti ei ole viime aikoina toiminut.
Informaatiokatkos.Mulla on 2010 ostettu powerslide-setti (missä kantapää ei nouse). Mielestäni tämä on yksi hauskimmista ja monipuolisimmista kuntoilun "turhakkeista" mitä olen hankkinut. Kulkee tosi hyvin hiekkatiellä ja kivituhka tms. pinnalla. Ainoastaan jyrkissä kohdissa hiukka tökkii.
Asfaltilla isot pyörät pyörivät hyvin ja tavan rullasukset jäävät kuin seinään.
Hiihtotuntuma yllättävän lähellä oikeaa luisteluhiihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337