Minulla on kahdet lyhytlahkeiset villavaippahousut. Vielä en ole päässyt niitä testaamaan, mutta kysynpä ennen käyttämistä, että pitääkö villavaippahousujen päälle laittaa tavalliset housut vai meneekö koko idea pilalle?
Miten pieni vauva tarkenee lyhyissä villvaippahousuissa, jos päälle ei pidä laittaa mitään? Kaikissa kuvissa, mitä olen nähnyt, vauvat ovat pelkissä villavaippahousuissa niin, että pienet jalat ovat paljaana. Eikö vauvaa palele?
Mitä villavaippahousujen päälle?
villis
2
181
Vastaukset
- Auttaisiko....
Pitkät sukat? Tietysti vauvaa palelee, kun Suomen kesä on näin kylmä...hhhhrrrrhhh
- kestottaja
Voi hyvin laittaa housut villahousujen päälle. Kuvissa varmaan halutaan vaan esitellä niitä villahousuja, ja siksi ne on pelkältään :) Villikset ovat siis vaippakuori siinä missä PUL-kuorikin, ja niiden päälle puetaan ihan normaalisti. Tai sitten voi käyttää pitkälahkeisia villahousuja jotka tietysti riittävät ihan sellaisenaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337