Heips,
Meillä on 4-vuotias lagotto uros, olemme olleet nyt 2 viikkoa vuokramökillä ja hän on nauttinut koko rahan edestä.
Eli järvessä kaiken aikaa, ei malta pyöriä pihassa vaan heti kun pääsee ulos juoksee järveen, ei siinä mitään, mutta kun ei osaa lopettaa ui ja ui ja pitkälle, kaislikot ja lumpeet ovat ihan paras juttu niitä revitään ja jopa sukelletaan lumpeen juuria pohjasta.
Sillä on joku mania päällä koko ajan, olen vähän huolissani kun en tahdo saada sitä pois sieltä järvestä, saattaa olla parikin tuntia yhteen menoon.
Yhtenäkin päivänä oli jo niin poikki kun tuli rantatörmälle että melkein kaatui siihen.
Onko tyypillistä käytöstä lagotolle ja onko muilla samanlaisia kokemuksia. Itse olen jo paniikissa koska se hukkuu ja en oikein enään uskalla päästää irti pihaan kun vilkaisee vaan taakseen ja suoraan järveen, ei kuule eikä näe mitään, vaikka muuten on erittäin tottelevainen ja koulutettu.
Hänellä ei ole mahdollista muuten uida kun asumme kuivalla paikkakunnalla joten toteuttaa varmaan luontaista taipumustaan.
Lagotto pojan elämää
Enska poju
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229