olen joskus vuosi sitten laittanut saman kysymyksen mulle tapahtuvasta asiasta. Silloin sain vain yhden vastaukset että kysymyksessä on minua harhaanjohtavat henget. Eli minä aina silloin tällöin tunnen kasvoillani puhallukset. Eli ikäänkuin joku puhaltaa edestäpäin kasvoille. Ilma on viileää yleensä. Minulla on aina ihan hyvä olla ja en pelkää kyseistä asiaa. Päinvastoin, on ihan luottavainen olo. Käykö minua katsomassa joku ? En usko tuohon "pahaan" koska tunnelma on aina hyvin rento ja lohdullinen.
kasvoille puhallus
kyselijänainen
3
257
Vastaukset
- Vastaajamies
Luulisin, että sinulla on ollut yöllä ikkuna auki.
- kyselijänainen
muuten hyvä vastaus mutta nää puhallukset ei tapahdu yöllä :) vaan esim. tiskatessa astioita, kuunnellessa musaa tuolissa istuessa ym..
- Tutki aivot
kyselijänainen kirjoitti:
muuten hyvä vastaus mutta nää puhallukset ei tapahdu yöllä :) vaan esim. tiskatessa astioita, kuunnellessa musaa tuolissa istuessa ym..
Jos sinulla on joku neurologinen sairaus, esim. MS-tauti tai aivokasvain? Kannattaa käydä pään magneettikuvissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337