Ostimpa otsikon mukaisen auton työkulkineeksi. Reilun 1000km ajettu nyt minun käytössä ja tarvitisin kyllä päivittää iskunvaimentimet ja jouset, varsinkin taakse. Plussaa olisi jos maavara kasvaisi lisää. Tuohan on uutena ainakin ollut 25mm "tavallista" korkeampi. Autolla on takana 194tkm.
Varaosamyyjät kauppavat Tojon marmoritiskiltä 508€ hintaan kaikki taakse, mutta niillä ei taida maavaraa paljoa saada lisää. Tarvikekauppiaat katsovat haavi auki kun menen kyselemään osia. Ei kuulemma tuommoista autoa ole koskaan heillä tullut vastaan ja ei iskareita köydy luetteloista. Joitakin jousia kylläkin, mutta ei tietoa onko ne kuormamallisia vaiko vain "vahvistettuja".
Vallilan takomo ei osannut auttaa kun heillä ei kyseiseen malliin ole kuulemma mittoja.
Löytyisilö jollakin tietoa jousien valmistajasta taikka siitä että käytkö "yksipäisen" vastaavan mallisen iskarit alle suoraan?
Ja pliis, ei Bemaripeten trollaus vastauksia jne. Jos lapsettaa, kirjoittele vaikka ihan muualle, kiitos.
Ilkka
Corolla 1.8 4wd vm 98 farkku - iskari ja jousi asiaa
3
554
Vastaukset
- korolla1
KURIKASSA STi aseman vieressä Kantatie 67:n varrella tehtiin vm -96 Starlettiin jouset sorvissa paksummasta puikosta. maavara nousi, mutta ongelmaksi tuli iskarien ulosjoustovara! Asiaa tuumittuani olen tullut siihen tulokseen, että joustintukien yläpäähän pitäisi tehdä korotuspalikat. Alapäähän niiden tekoon en saanut katsastajalta vihreää valoa, joten jäi tekemättä. Ajoneuvoasetuksen mukaan maavaran korotus vanteilla, renkailla ja jousilla saa olla maksimissaan 100 mm, joka on mielestäni riittävä. En tiedä sopisiko esim Carinan tai avensiksen olpat reikiin.
- 124jkl
Moi,
Tuolta saattaa ainakin iskunvaimenninta siihen löytyä ja vakiojousia.
http://www.mister-auto.fi/
www.topautoosat.fi/- coroollaa
topautoosat laittaa merkkiosan tilalle kiinalaisia osia. Mee ennemmin Mister-Autoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738