Eden Mar hotelli

AmatööriMatkaajat

Mitä mieltä olette Eden Mar hotellista? Matkaamme tuohon hotelliin tammikuussa, joten olisi kiva tietää vähän muiden kokemuksia hotellin palveluista, tasosta yms.

Toinen vaihtoehto meillä oli/on rannalla sijaitseva Pestana Palms.

12

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lunakka

Olen vaimon kanssa käynyt vuodesta 2007 Madeiralla ja kuudes kerta odottaa marraskuussa. Yksi syy on loistava hotelli Eden Mar vaikka emme loikoilekaan päivisi altaan reunalla. Olen matkustellut jonkin verran ja tätä hotellia pidän ylivoimaisesti numero ykkösenä. Se on sopivan kokoinen, siisti, huippu henkilökunta, rauhallinen ja kaiken kruunaa loistava puutarha miljöö. Suosittelen tätä kaikille ja tutut ketkä ovat noudattaneet kehotustani ovat hullaantuneet Eden Mariin. Meillä on jopa sama huone joka vuosi.

• Matkaa varaava

Menettekö ihan itsenäisesti ilman matkatoimistoa, kun en löytänyt Tjäreborgilta enkä Aurinkomatkoilta kyseistä hotellia. Kiinnostaisi tietää miten onnistuu omamatkailu ja minkälainen viikon matkalle hinta muodostuisi.

• levadatar

Nyt pelkkien suorien lentojen tarjonta on vähentynyt, kun air finland ja hispania pois pelistä.
        Mutta esim Tjareborgin tai Aurinkomatkojen suorat lennot 500e/hlö, tai TAP :n lennot Lissabonin kautta n.400e/hlö ja vaikkapa booking.com systeemin kautta hotellivaraus Eden marista n 700e/viikko/2-hengen huone. Vielä edullisemmin saa, jos liittyy Porto bay ketjun Prestige clubiin ja varaa sitä kautta.
        Eden Marissa on myös maksuton alue vuokra-auton parkkeerausta varten.
        Eden Mar alueen puutarha on aivan mielettömän upea ja laaja.
        Olen säännöllisesti käynyt madeiralla lähes 30 vuoden ajan, ja kyllä Eden Mar on helmi.

• Mareden
        levadatar kirjoitti:

Nyt pelkkien suorien lentojen tarjonta on vähentynyt, kun air finland ja hispania pois pelistä.
        Mutta esim Tjareborgin tai Aurinkomatkojen suorat lennot 500e/hlö, tai TAP :n lennot Lissabonin kautta n.400e/hlö ja vaikkapa booking.com systeemin kautta hotellivaraus Eden marista n 700e/viikko/2-hengen huone. Vielä edullisemmin saa, jos liittyy Porto bay ketjun Prestige clubiin ja varaa sitä kautta.
        Eden Marissa on myös maksuton alue vuokra-auton parkkeerausta varten.
        Eden Mar alueen puutarha on aivan mielettömän upea ja laaja.
        Olen säännöllisesti käynyt madeiralla lähes 30 vuoden ajan, ja kyllä Eden Mar on helmi.

Eden Marissa käyneet: Onko hotellin katolla terassia, mistä näkee ilotulituksen?

• Leimar

Eden Mar hotelli löytyy ainakin Tjäreborgin valikoimista

• Lerppis

Enpä ole tullut ajatelleeksi kattoterassia, mutta marraskuussa on tarkoituksemme mennä Eden Mariin pariksi viikoksi. Majoituksen olemme onnistuneet hankkimaan RCI-vaihtosysteemin kautta.
      Hotelli on kokemuksemme mukaan parasta, mitä olemme Madeiralta löytäneet. Ja henkilökunta huippulaadukasta. Inhimillinen ja lämminhenkinen paikka.

• Ebookersin kautta saa Air Berlinin lentoja hintaan 280e/henkilö, jos päivät osuvat kohdilleen. Koneen vaihto Berliinissä. 8-9h sunta. Sellaisella joulukuussa.

• One week

Hain kokeeksi helmikuulle ja 271€ ihan ABn omalla haulla.
        Aikataulu ei ihan paras, kun tasaviikkomatkat mahdollisia vain to-to, jostain syystä la vain meno mahdollinen.

• siipilöpö

polttoaine lisä?

• Siksi kai onkin normaalia halvempi. Itse venytin (päiviä) ja kokeilin eri vaihtoehtoja, jolloin löytyi halvin vaihtoehto.

• 282,06€ Kokonaishinta tiettyinä päivinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe