Sain kirjeen, että olen hyväksytty opiskelemaan Jyväskylän okl ään mutta miksi yliopisto.fi -sivustolla lukee edelleen "kesken"??
Jyväskylän OKL
6
388
Vastaukset
- jee!
Samaa oon itekki miettiny O_o Hyväksymiskirje tuli, mutta haun sivuilla on edelleen "kesken".. Tuleekohan kenties ensiviikolla?
- SDFVGH
Ei ole vieläkään!
On vähän hankala ottaa opiskelupaikka vastaan hakujärjestelmässä (yliopistohaku.fi) kuten tuossa yhdessä lehtisessä neuvotaan tekemään :/
Kai tuonne täytyy sit tän viikon aikana soittaa jos ei ala tapahtumaan mitään?
- sieltä valmistunut
Perinteisesti Jyväskylä kai ei ole julkaissut verkossa ollenkaan niitä valittujen nimiä? Mutta ehkäpä tapauskessasi tärkeämpää onkin se kotiin tullut kirje.. :) Onnea opintoihin!
- Outoa!
Mitäs, jos kirje häviää postissa tai joku vie sen postilaatikosta? Entäs, jos on
muuttanut haun jälkeen? Kyllä kaikki valintatulokset pitäisi ilmoittaa netissä!
- sdfggh
Ilmeisesti muillakin jyväskylän okl:ään päässeillä lukee yliopistohaun sivustolla "kesken" vaikka on jo kirjeen saanut.. ainakin osalla
- dfrgdf
Täällä on myös erkkapedaa lukemaan päässyt, ja edelleen on haussa "kesken"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005