Ketjuja lapsille

ruokaongelmia

Hellou!

Onko lontoossa mitä ketju-ravintoloita muitakin kun mäkki ja burger king?? Ei kiinalaista tai vastaavaa aasia pöperöä. Lapset ei suostu aasia ruokaa syömään.

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pe2101

Muutaman kerran olen käynyt Pizza Hutissa:

http://www.allinlondon.co.uk/restaurants/restaurant-map-641.php

Siellä on vähän sama meininki kuin Pizza Raxissa Suomessa eli seisova pöytä.

Mutta esim. Covent Gardenin buffet loppuu klo 15.00 ja minulle ei myyty sitä enää klo 14.30., joten ajoissa liikenteeseen.

Lapsille en muuta keksinyt, mutta varmaankin pizzat ja muu edullinen perheruoka voisi maistua.

Googleen haku pizza hut london jne...

• Motourist

Ainakin löytyy aika monta KFC:tä (Kentucky Fried Chicken). Niitä kun ei ole Suomessa niin voi olla kiva kokemus, jos paneerattu kana maistuu. Ask! Pizza on kohtuu hyvä vaikkei halvin pizzaketju. Yksittäisistä paikoista kannattaa kokeilla Rainforest Cafe (Shaftesbury Ave lähellä Piccadilly Circusta). Kuis isoja lapset? Hard Rock Cafe on kokemus, vaikka turistirysä onkin. Bill Wyman's Sticky Fingers on samanmoinen mutta parempi ja halvempi. Ja sitten tietysti ne fish & chips -paikat. Ja opeta ne syömään nuudeleita! (Wagamama)

• ruokaongelmia2

Kiitos tiedoista! Nyt on reissu tehty ja todellakin Pizza Hut buffet toimii...ei ollut kallista ja ruoka oli hyvää. Fish and chips kokeiltiin myös vähän paremmassa paikassa..ei toiminu..liikaa ruotoja ja ilman lisukkeita ei olis maistunu miltään. Hard rock cafeen oli puolen tunnin jono ruokailemaan, joten tyydyimme vain matkamuistomyymälään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe