Muistaako kukaan 60-luvun orkesteri "Star Boysia"?

Kitaristin poika

Hei!

Isäni soitteli nuoruudessaan 60-luvulla kitaraa Seinäjoella "Star Boys"-nimisessä orkesterissa ja kysyisin, muistaako kukaan tällaista pumppua? Asia kiinnostaa minua koska en ole nähnyt yhtäkään valokuvaa yhtyeestä, olen ainoastaan kuullut joitain tarinoita isältäni hänen orkesteriajaltaan. Ja koska isäni nykyään soittelee yläkerran orkesterissa, ei hän ole enää edes kertomassa niitä. Mikäli joku muistaa yhtyeen saatika omistaa valokuvia siitä, olisin todella kiinnostunut!

34

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähti-poijat

Kysy asiaa Tuurin musiikkikaupasta Pertsalta. Muistikuvani mukaan ainakin Sillanpään Pekka Alajärveltä soitti yhtyeessä.

• Solistina

Solistina oli ainakin jossakin vaiheessa Jaakko Alanko Kurikasta. Jaakko vaikuttaa tällä hetkellä Lontoossa tietääkseni mainosbisneksessä.

• Vielä mä palaan

Olisiko mahdollisesti tästä kysymys?

Star-boys
      Veijo Perälä: laulu
      Väinö Mietola: urut
      Heikki Jutila: saksofoni
      Väinö Pylkkä: saksofoni
      Heikki Savioja: basso
      Reijo Siltio: rummut

http://etno.net/cd/lakeuden_tango_bothnia_punk
      Kysy Suikki Jääskältä, jos häneltä löytyisi jotain!

• kuus-viis

jatkoa edelliseen yhtyeeseen. Kuten aina yhtyeen kokoonpano muuttuu ajan myötä . Ainakin 60 luvun puolivälin jälkeen haitaria soitti Jukka Latvamäki, Heikki Kauko soitti kitaraa ja Hannu Rosblom rumpuja.. Samassa yhtyessä oli alnkin silloin Veijo Perälä, Heikki Jutila ja Väinö Pylkkä.

• Heikki Savioja

Viimeisimmässä yhtyeen 6-jäsenisen orkesterin mukana olleet olivat Veijo Perälä laulu, Reijo Siltio rummut, Väinö Mietola hanuri/urut, Heikki Savioja basso, Esa Kivimäki alttosaksofoni ja yhtyeen johtaja Heikki Jutila tenorisaksofoni / basso. Myös edellä mainitut henkilöt olivat kaikki aikoinaan mukana, myös Suojanen. Hajoamisen jälkeen 3 tai 4 jäsentä jatkoivat ravintolakeikkaa ja pieniä hääkeikkoja. Myöhemmin yhtyteetä samalla nimellä ilmeisesti aiottin koota, mutta se sammui hetinmiten.
        Pohjanmaan amatööriorkestereistahan on kooste tehty, kyselkää musiikkiliikeistä.

• sonttu1

Heikki Jutila oli minun paappa :)

• Jaana

StarBoys,kotipaikka Koskenkorva.
      Tästä yhtyeestä on itselläni paljon muistoja lapsuus -ja nuoruusvuosiltani :)
      Välillä miehet harjoitteli olohuoneessamme kovalla innolla uusia kappaleita tuleviin keikkoihin! Monesti kuuntelin omassa vuoteessani,kun olohuoneessa sovitettiin uusia kappaleita yhyeen soitettavaksi.....Tai isä harjoitteli saksofonillaan.
      Monesti laskin ja täytin ennakkovero lappusia,postitin mainoksia joissa Perälän Veijo hymyili.......
      Vastailin puhelimeen,vein kahvia kirjoituspöydälle,jossa yhtyeen keulahahmo "luukutti keikkoja",kuten hänellä oli tapana sanoa!
      Kokoonpano ehti useinkin vaihtua,mutta muutamat jäivät mieleeni;
      Perälän Veijo,Pylkän Väinö,Mietolan Väinö,Pikku Erkki rummuissa :),Alangon Jaska, Rosblomin Hannu,Kivimäen Esa,
      Enoni Saviojan Heikki.
      Joskus mukana oli Kaivo-Ojan Keijokin ja moni muu.....
      Keulahahmona hääräsi edesmennyt isäni,Jutilan Heikki

• karskirska

mene Facebookin ja Vanhat seinäjokiset, siellä on kuva!

• tähtiin tähtiin

Tähtien pojista ainakin siis yksi on jo takas tähtien huomassa. Ei paha, miltei eeppinen ajatus.

• bcvxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mutta muistaako kukaan Wintin poikia se vasta rokkas ;)

• hyvän musiikin ystäv

Wintin pojat kyllä rokkaa yhä edelleen, ehkä jopa enemmän kuin ennen, koska eläkkeellä on enpi aikaa rokata.

• bcvxxxxxxxxxxxxxxxxx
        hyvän musiikin ystäv kirjoitti:

Wintin pojat kyllä rokkaa yhä edelleen, ehkä jopa enemmän kuin ennen, koska eläkkeellä on enpi aikaa rokata.

Missä keikkailette?

• hyvän musiikin ystäv
        bcvxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

Missä keikkailette?

En ole heidän toiinnassaan mukana, mutta Wintin pojat keikkailee satunnaisesti yksityisissä tapahtumissa, ei varmaan mitään sen laajempaa toimintaa tällä hetkellä.

• ei vaan muista....
        hyvän musiikin ystäv kirjoitti:

En ole heidän toiinnassaan mukana, mutta Wintin pojat keikkailee satunnaisesti yksityisissä tapahtumissa, ei varmaan mitään sen laajempaa toimintaa tällä hetkellä.

Yritän epätoivoisesti muistella vielä yhtä seinäjokelaista bändiä -60 luvulta. Soittivat rautalankaa ja olivat listoilla hetken Yleisradioin Kaleidoskooppissakin.

Siinä oli mukana lyseolaisista ainakin Rosblomin Hanski ja muistaakseni myös basisti, nimi ei tietenkään tule mieleen.

• Pirjonkin
        ei vaan muista.... kirjoitti:

Yritän epätoivoisesti muistella vielä yhtä seinäjokelaista bändiä -60 luvulta. Soittivat rautalankaa ja olivat listoilla hetken Yleisradioin Kaleidoskooppissakin.

Siinä oli mukana lyseolaisista ainakin Rosblomin Hanski ja muistaakseni myös basisti, nimi ei tietenkään tule mieleen.

Rautaset lankaset .

• Ou_JEA---

• julli 2

Star boysissa Mietolan Väinö soitteli, Väinö oli viimesen päälle mukava mies, samoin Väinön Heikki popika jonka kanssa vuodet kaveerattiin

• Vintinkloppi

En mutta vintin poijjaat ne vasa kovia oli.

• mauriniemi

Jutilan Heikin isä valtakunnan huippu taiteilija . maalasi ns veitsitöitä. Jutilan taide on melekoosis hinnoos jos löytyy myyntiin. Heikki sävelti vanhemmilla päivillä ja sanootti rakkaus laulun. johonki valtakunnan kilipaaluun .purkitettiin meillä Kurikan Luovankyläs. heikki soitti basson .Kaukolammi Aaro koskettimet Ari Niemi kitara ja toteutus rummuissa Kiviluoman Enska.laulu Mauri Niemi.

• ldfsldfsdls

Tai Vintinpojat

• Anonyymi

Minä muistan Aulis .Mäki joka soitti rumpuja. Ja muistanlaulaja
      Joka lauloi aina laulun kuubalainen serenaadi.

• Anonyymi

Mjistan tämän .miehen joka lauloitä kuubalaista sedenaadia.

• Anonyymi

.MINÄ MUISTAN AULIS MÄKI joka soitti rumpuja.

• Anonyymi

Muistan Aulis Mäki soitti rumpuja

• Anonyymi

Mikäs sen bändin nimi oli missä Tuurin Markku soitti rumpuja?

• Anonyymi

Onko kyseinen yhtye koskaan levyttänyt?

• Anonyymi

Minä muistan, asuin Teuvalla ja olin Teuvan apteekissa töissä. Olin kovasti ihastunut Aulikseen. Minulla on hänestä pari kuvaakin.

• Anonyymi

MINÄ MUISTAN HE SOITTIVAT AINA KUUBALAKSEN SDRERE AARIN. SOITAN SITÄ VIELÄKIN USEIN.4

• Anonyymi

Minä .muistan asuin silloin teuvalla.muistan.kun he soittivat aina Kuubalaisen sedenaadin.

• Anonyymi

k-u-u-u-u-u-u-u-u-pa!

• Anonyymi

en muista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eipä tainnut kasperia olla -60 luvulla edes olemassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe