Heij!
Eli siis 18v tyttö etsiskelee kämppistä vaihtoehtoisesti mistä vaan!
Jos sinulla kämppä tiedossa johon saa tuoda eläimiä, niin voisin olla aiheellista lukea eteenpäin!
Työni on monipuolista, ja saattaa olla että menen yöt töihin ja päivät nukun jne. Välillä taas olen viikon poissa ja pari viikkoa tekemättä mitään.
Etsin kuitenkin kämppistä jonka kanssa jakaa perus elämisen kulut. Eli kämpän. Olen sosiaalinen ja avoin persoona, tulen helposti kaikkien kanssa toimeen. :)
Sukupuolella tai iällä ei ole väliä. Tupakointi on ok, eläimet on ok. Kunhat peli säännöt tehdään selviksi. Jos sinulla sattuu olemaan koira, se ei haittaa minua kunhan se ei syö minun kissojani. Kissani ovat sisäsiistejä ja hyvä tapaisia.
Jos kiinnostaa niin raapustele sähköpostiin lotta_lootus@hotmail.com tai soita/txt 046 568 2077, nro on prepaid nro häiriköiden varalta.
Kaikella rakkaudella -Lotta :)
Kämppis hakusessa!
redneck93
0
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294