elikkä hakisin tylsiin iltoihin/öihin seuraan pojista ja tytöistä meseen/sähköpostiin/fb:hen :)
Itse olen 14v tyttö lapista. iälläsi ei ole kovin suurta väliä mutta mieluiten 13-16v, ja paikkakunnallasi ei myöskään ole väliä, toki jos sattuu että asutkin lähellä niin voimme tavatakkin.
Itse olen mukava, luotettava, ehkä hieman ujo alussa mutta menee kyllä aika nopeaa ohi, huumorintajuinen ja sillai.
ja kaikki trollaajat voitte painua samantien jonnekki muualle!
laita infoo itsestäs sähkäriin joku14vaan@gmail.com.
mese/sähkäri seuraa pojist ja tytöist!
joku vaaaaan
5
134
Vastaukset
- Tdswe
Itse täytän syksyllä 14 ja minusta olisi mukava saada sinusta sähköpostiystävä . Olen siis myös tyttö . Kerron enemmän sähkiksessä jos kelpaa ?
- joku vaaaaan
Tdsswe- kyllä kelpaa :)
- Tdsswe-
Käykö jos lähetän sulle eka sun sähkikseen viestin ja saat sit mun sitä kautta ??
- jumalautsaatanaa
älä puhu paskaaa vitttu!!
- joku vaaaaan
Tdsswe- käy se :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012