mistä vois ostaa hymypoikapatsaan?
mistä hymypoikapatsas?
18
10408
Vastaukset
- "intiaani"
ei kai mistään niitä saa koulusta tai ainakin aikoinaan sai. Kirppikseltä vois löytää.
- mummi
helsingissä liike josta voi tilata kouluilta varmaan saat osoitteen n.25 euroa tilasin itse sieltä rikkoutuneen tilalle
- ahti
idiootti. etkö sä tiiä ettei hymypoikapatsaita voi ostaa mistään. niitä voi saada koulussa jos käytäytyy kunnolla. kyl mää tiiän ettei tarte ol-
la täysikäinen jos tänne kirjoittaa (olen itse-
kin vasta 13v) mutta nyt näyttää siltä että jo-
ku päiväkotilainen. luulisi koulua käyneen tietä-
vän ettei hymypoikia voi ostaa. tiedoks nyt vaan
kaikille jotka on niin tyhmiä ettei tiedä miten hymypoikapatsaan voi saada että sen saa se kusta-
kin luokasta se oppilas joka on kuluneen lukuvuo-
den aikana käyttäytynyt parhaiten. t.ahti.- ewqewrrerew
No sinä et ainakaan käynyt koulujasi loppuun.
- Anonyymi
idiotti miks tulit tänne
- Anonyymi
ewqewrrerew kirjoitti:
No sinä et ainakaan käynyt koulujasi loppuun.
cbvbb
- Arn du Gothia
http://www.hymypoika.org/index.htm Siitä osoitteesta voi tilata
voisiko joku neuvoa mistä saisi hymypoikapatsaan kun rikoin ja se oli rakas mieheni saanut koulusta joskus v.1960. olisiko mitenkään mahdollista
- wiksu likka
Minulla olisi yhden kaupan mukana tulleita hymypoikapatsaita kaksi kpl. ne taitavat olla 70-luvulta.
- mekaanikko
wiksu likka kirjoitti:
Minulla olisi yhden kaupan mukana tulleita hymypoikapatsaita kaksi kpl. ne taitavat olla 70-luvulta.
Minkä hintaisia olisi? Tarttisi työkaverille saada hommattua 30v lahjaksi vähän ironisemmassa mielessä, kun hän on työpaikan "reippain ja iloisin" ja aloittaa päivän hyvin usein lauseella paska päivä :D
- wiksu likka
mekaanikko kirjoitti:
Minkä hintaisia olisi? Tarttisi työkaverille saada hommattua 30v lahjaksi vähän ironisemmassa mielessä, kun hän on työpaikan "reippain ja iloisin" ja aloittaa päivän hyvin usein lauseella paska päivä :D
Josko se työkaverisi nakkaa sinua hymypoikapatsaalla päähän?
Joutaishan nuo myydä, kun ei ole oikein tarvetta kipsipojille. Kympin/kipale postikulut. - Mekaanikko
wiksu likka kirjoitti:
Josko se työkaverisi nakkaa sinua hymypoikapatsaalla päähän?
Joutaishan nuo myydä, kun ei ole oikein tarvetta kipsipojille. Kympin/kipale postikulut.Se riski olis otettava ja toivottava vaan parasta!
- Laure
Wiksu likka, vieläkö toinen patsas olis myytävänä?
- Anonyymi
no no
- Anonyymi
Minulta varastettiin 3 kpl hymypatsasta muuton yhteydessä. Oma poikani ja tyttäreni patsaat.
Rikkaat ja rahattomat sarjassa oli myös 3 patsasta perheellä. - Anonyymi
tietäisikö joku miten saa hymypoika patsaan ?
- Anonyymi
moi kertokaa nyt vittu nopeasti miten saada hymy poika patsas tai ei hyvä heilu
- Anonyymi
kertokaa niten saa hymypoikapatsaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337