mulla on työtunnit merkitty 0-40 joten tarvitsenko silloin sairasloma todistuksen?
olen tulossa kipeäksi ja kun kyselin pomoilta miten tuo homma hoituu jos tulisin kipeäksi niin eivät suostuneet mitään kertomaan..osaisiko joku auttaa?
samalla kaveri on jättämässä saman firman ja hän miettii että mikä on irtisanomisaika kun( pomo sanoo 14vrk) työsopimuksessa lukee toistaiseksi voimassa oleva työsopimus ja tunnit siis yhä 0-40 niin miten pitkä se irtisanomisaika sitten on koska kun yhdellä oli silleen et saman tien sai jättää paikan ja oli sama soppari mutta miksi ei näin kaverillani?
pomo ei syytä kertonut joten voiko joku selittää miten tämä toimii näin?
sairasloma
ihmeissään??
1
182
Vastaukset
- ex-keikkari
Et tarvi sairauslomatodistusta, jos ilmoitat etukäteen esimiehelle, että olet kipeä, mutta jos olet sopinnut jo tietyn vuoron silloin tarviit tottakai, sen mukaan mikä on vakituisillakin käytäntö.
Käytännössä varmaan paikan voi jättää samantien, jollei ole sopinnut vuoroja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229