Eilen tuli testattua liftaamista Jukajärvelle mennessä. Virmutjoelle asti sentäs pääsi bussilla mutta jatkoyhteys olikin pelkän peukalon ja apostolinkyydin varassa. Eräjärventiellä jo 3 kilometrin yrittämisen jälkeen tuli rekka kun 67 henkilöautoa oli ajanut ohi ja pääsin eteenpäin. Jukajärventiellä parin kilometrin kävelyn jälkeen neljäs auto pysähtyi ja tarjosi kyydin.
Onkohan nykyajan autoilijat niin peloissaan etteivät uskalla riskeerata ja ottaa ventovierasta kyytiin? Onneksi sentäs pari prosenttia liikkujista riskeeraa joten kiitos heille.
Liftaamisen turhuus Ruokolahdella
eilinen liftari
1
247
Vastaukset
- jfd2oq2
turhaa paskaa, ite joskus ottanu kyytiin kun selvästi olivat samoille festareille menossa. Yleensä ei jaksa, fiiliksestä ja tilanteesta riippuen, miks pitäs olla pelosta kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294