Teen pientä galluppia onko sinun suvussasi at nainen tai mies muita joka ei kykene saamaan itselleen puolisoa vaikka kuinka haluaisi ja yrittäisi.
Itse olen sukuni ainoa surkimus joka on jo toivonsa menettänyt,suvusta löytyy alkoholistia sun muita hampparia mutta niin vain ovat parin saaneet,itse olen ns kunnon kansalainen mutta kun en kelpaa huonosti toimivan suuvärkin takia niin minkäs teet.
ATM onko suvussasi muitakin surkimuksia ??
22
278
Vastaukset
- hki atm
Ei ole. En itse asiassa edes tunne ketään muuta ATM:ää.
- dghjs
taitaa olla nuorista 20-30v ikäsistä kaikki seurustellu. vanhemmista sukulaisis tiedän pari 60v ikisinkkumiestä, toinen on setäni ja toinen enoni. eli molemmilta puolilta sukua on atmeja. lol, molemmilta siis peritty jotain atm:n liittyvää. oliskohan sit serkuissa yks ytm ja toinen ytmi taitaa olla veljeni. muuten taidetaan kaikki olla kt kastissa.
- Siis
ATM-yys ei voi olla periytyvää, sillä ATM ei koskaan saa naista, ei edes vanhempana.
- asgasdg
Tässä pitää muistaa se seikka, että suurin osa naisista olisi ATM:iä, jos he olisivat miehiä, ja tietääkseni lapsen geenit eivät tule pelkästään sieltä YT-sonnilta.
- kokeiles tätä
Jos baareista ei naisia löydy, niin mikset kokeile vaikka jotain netin treffipalstoja? Sieltä naisien löytäminen on helpompaa, kun ei tarvitse osata puhua samalla tavalla kun baareissa. Vielä jos vähän ulkonäköön, muotiin ja pukeutumiseen panostat, niin kyllähän silloin miehille aina jostakin seuraa löytyy.
- Ja Axea kainalooon
Jopas oli huonoja neuvoja. Vai oliko huumoria - käy lisäksi suihkussa ja parturissa?
- kokeilen
Netissä täytyy osata kirjoittaa. Se voi itse asiassa olla vaikeampaa kuin puhuminen, joka ei sekään välttämättä ole helppoa.
- atm surkimus
Kiitos kannustuksista!
Netti deittiäkin tuli kokeiltua mutta sitkeys loppui muutamiin kuukausiin.
Onnekseni ulkonäköni ei aiheuta ongelmia vaan ongelman nimi on yksinomaan etten osaa olla sanavalmis vitsiniekka ja röyhkeä naisten seuraan hakeutuja,voi kun voisi ostaa jostain itselleen edes keskitason puhelahjat niin voisin maksaa viisinumeroisen summan euroja tästä välttämättömästä lahjakkuudesta.
ps. itse tiesin perheen jossa oli kolme sisarusta joista kaksi oli at miehiä ja yksi at nainen.Tässä suvussa ainakin tämä tuntui jonkinlaiselta sukuvialta. - Ei mee noin
Noin voisi uskoa, mutta kun ei. Vaikka olisit millainen läpänheittäjä netissä, niin kaikki loppuu ensitreffeihin, jos livenä ei natsaa.
Sen lisäksi nettitreffeillä on vielä kovempi karsinta. Harva nainen edes kirjoittaa esim. lyhyelle miehelle ja omat hautkin on kohdistettu vain yli 175-senttisiin.
En tunne äidin puolen sukulaisiani juuri ollenkaan, joten siltä puolelta en osaa vastata. Isän puolen sukuun olen melko tiiviisti yhteyksissä. Sen puolen serkuista kaksi vaikutti potentiaalisilta atn:ltä/vanhoilta piioilta, mutta se käsitykseni osoittautui vääräksi. Toinen näistä serkuista on nyt viimein nelikymppisenä löytänyt itselleen miehen jonka kanssa on menossa naimisiin, ja toinen tuli ulos kaapista ja seukkaa naisen kanssa. Eli minä se olen sitten se suvun vanhapiika. :(
- vasta nelikymppisenä
ATN:lle jämät!
- .,,.bbk.
Kampaa vaan tukka, käy päivittäin suihkussa ja hommaa vaatteita ja ole oma itsesi, niin kyllä se nainen sieltä jostain tulee.
- Zong
Nuo äitien neuvot ovat tosiaan yhtä tyhjän kanssa.
- Vää Rin
No eikä tuu. Kuvittelitko oikeasti, että nämä miehet eivät käy suihkussa, tai osaa ostaa vaatteita? Eipä olekaan siitä kiinni.
- Ytn.
Minun suvussani on äitini puolelta muutama atm, myös yksi veljeni on vähintään alempi ktm (ensimmäisen kerran seurusteli lähes 40v)
- Siis
ATM tai ei mutta jos nelikymppiseksi asti on elänyt ilman parisuhdetta niin silloin ei parisuhdetta mihinkään tarvitsekaan.
- Siissiis
Millä perustein?
Miksi ATM:n pitäisi olla surkimus? Mä uskoisin, että mussa voisi olla joitakin ajatuksia, tietoa ja taitoa jonka moni perheellinen voisi haluta. Ei kai se ole mun vika, jos treffailun sijasta käytin nuoruuden opiskeluun, itseni sivistämiseen ja futikseen.
- Onhan se
Kenenkä muun sitten? Ja treffailla voi ihan hyvin noiden muiden ohella.
Onhan se kirjoitti:
Kenenkä muun sitten? Ja treffailla voi ihan hyvin noiden muiden ohella.
Tarkoitin vaikkapa, että jos ihminen omistautuu jollekin asialle, on siinä todella hyvä ja ei ole aikaa parisuhteelle, niin onko se sitten surkeaa elämää? Esimerkiksi http://fi.wikipedia.org/wiki/Grigori_Perelman oli huomattavan lahjakas matemaatikko mutta erakko. Musta on outoa väittää ihmistä surkimukseksi pelkään sen perusteella, että ei ole kumppania. Ainakin mä olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa yhteiselämä ei toimi.
- Valintoja vain
Rehellinen82 kirjoitti:
Tarkoitin vaikkapa, että jos ihminen omistautuu jollekin asialle, on siinä todella hyvä ja ei ole aikaa parisuhteelle, niin onko se sitten surkeaa elämää? Esimerkiksi http://fi.wikipedia.org/wiki/Grigori_Perelman oli huomattavan lahjakas matemaatikko mutta erakko. Musta on outoa väittää ihmistä surkimukseksi pelkään sen perusteella, että ei ole kumppania. Ainakin mä olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa yhteiselämä ei toimi.
No ei kai siinä mitään, jos tosiaan on tyytyväinen elämäänsä. Jokaisella on omat prioriteettinsa.
Useimmille sosiaaliset suhteen ovat tärkeä osa elämää. Se ei ole muiden vika, jos itse jättää ne vähemmälle jonkun muun asian takia. Se on oma valinta. Ei kai erakko suhdetta välttämättä kaipaakaan, varsinkaan jos on jotain mielenkiintoista tutkimustyötä tms.
Eihän ystävyyssuhteetkaan kestä yhtä vahvoina, jos niihin ei lainkaan panosta.
- Dinssi
Suvussani kaikki naiset ovat pariutuneet, mutta miehillä ei mene yhtä vahvasti. Ihan jo perheen sisälläkin tässä asiassa on selkeä jaottelu. Sisko pariutui miehensä kanssa jo 15 vuotiaana, mutta minä ja veljeni olemme molemmat seurustelemattomia. Muilla elämän osa-alueilla sitten emme olekaan surkimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164