Eli siis onko kellään tietoa mistä voisi ostaa kohtuu hyvät pienelle retkelle eriparia olevat kengät. Tuntuu niin hölmöltä ostaa kaksi paria kun tarvitsen vain toisia niistä. Eli tarvitsisin joko käytetyt tai uudet eriparia olevat retkeily kengät mieluusti varrella. Jos joku tietää mistä voisi ostaa eripari kengät niin ilmoitelkaa toki minulle. Kiitos näin etukäteen... :)
Hakusessa eripari vaeluskengät/maiharit?
Willow89
2
199
Vastaukset
- muistoa kunnioittaen
Paappani menetti jalkansa Kannaksella -45 venäläiseen miinaan. Hänelle siirrettiin jalka kuolleen venäläisen sotilaan ruumiista, joka oli neljä kokoa pienempi. Hän teetti kenkänsä räätälillä mittatilaustyönä.
Olen miettinyt kyllä tuota mutta niin kallista nykyään... Todennäköisesti saan jostakin käytetyt ''maiharit'' Esim. Varusteleka myy käytetyitä kenkiä joskus he saavat eriparikengät toivottavasti myös ilmoittavat minulle siitä ni saan ajoissa tiedon erikokoisista kengistä olen kuitenkin halukan ostamaan kengät... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209