SUMMER UP FESTAREILLE 2 LIPPUA HALVALLA!

Lahden Summer Up:iin 2 lippua perjantaille 6.7 TÄNÄÄN ilman toimituskuluja sekä alennuksella, esim 33€ kpl, tai mitä sovitaan. Voin tuoda niitä johonkin päin pääkaupunkiseutua.

9

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vikpat

Saatko tuotua nummelaan tai espooseen ennen klo 15.00 saat vaikka 40e lippu

• Pääsen 15.00 töistä, oon Espoon Olarissa

• hannatuulia2 kirjoitti:

Pääsen 15.00 töistä, oon Espoon Olarissa

Täältä saa tulla kyllä hakemaan niitä:)

• Kuitenkin mun pitäis saada tietää todella nopeesti tuutko hakemaan niitä, koska toinen ostaja on jo kertonu hakevansa liput myöhemmin 30 eurolla. Ehtisin vielä perua sen jos vastaat nopeesti :)

• Vikpat

Voin hakee sielt 35e lähtisin nyt ajamaan nummelasta.
        Jos vaikka ajan jonnekki sinne päi mis oot töissä nii tuotko ne aiemmin ku pitäis lähtee puol kolme ajaa sinne lahtee

• Vikpat

Mutta ottaisin vain yhen lipun ja asia on vielä epävarma että älä turhaan peru vielä aiempaa sopimusta

• okeii, joo kun tosiaan pitää päästä eroon noista molemmista lipuista. Toivottavasti saat lipun sitten portilta:)

• Vikpat

Nyt voisi yhen ostaa jos haluut

• moiwa

olisin kiinnostunut kummastakin lipusta jos on jäjellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe