Lahden Summer Up:iin 2 lippua perjantaille 6.7 TÄNÄÄN ilman toimituskuluja sekä alennuksella, esim 33€ kpl, tai mitä sovitaan. Voin tuoda niitä johonkin päin pääkaupunkiseutua.
SUMMER UP FESTAREILLE 2 LIPPUA HALVALLA!
9
147
Vastaukset
- Vikpat
Saatko tuotua nummelaan tai espooseen ennen klo 15.00 saat vaikka 40e lippu
hannatuulia2 kirjoitti:
Pääsen 15.00 töistä, oon Espoon Olarissa
Täältä saa tulla kyllä hakemaan niitä:)
Kuitenkin mun pitäis saada tietää todella nopeesti tuutko hakemaan niitä, koska toinen ostaja on jo kertonu hakevansa liput myöhemmin 30 eurolla. Ehtisin vielä perua sen jos vastaat nopeesti :)
- Vikpat
Voin hakee sielt 35e lähtisin nyt ajamaan nummelasta.
Jos vaikka ajan jonnekki sinne päi mis oot töissä nii tuotko ne aiemmin ku pitäis lähtee puol kolme ajaa sinne lahtee - Vikpat
Mutta ottaisin vain yhen lipun ja asia on vielä epävarma että älä turhaan peru vielä aiempaa sopimusta
okeii, joo kun tosiaan pitää päästä eroon noista molemmista lipuista. Toivottavasti saat lipun sitten portilta:)
- Vikpat
Nyt voisi yhen ostaa jos haluut
- moiwa
olisin kiinnostunut kummastakin lipusta jos on jäjellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170