Mulla on kamala ranskalaisannos himo nyt tällä hetkellä.
Mistä paikasta sais ISOT ja maukkaat ranskalaiset (tai makkaraperunat, yms.) Tampereella? Mieluiten keskustasta!
Missä suuret grilliannokset Tampereella ?
5
307
Vastaukset
- supermatkustelija
Varmasti tämä himo on jo ohi, mutta suosittelen ehdottomasti Tammelan torilla olevaa Ullan grilliä. Valtavat annokset makkaraperunoita! Ja vielä edullisesti.
- vcxvxcvxvxcvx
Todella edullisesti. En viimeksikään maksanut mitään kun unohti laskuttaa.
Silti ehkäpä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun asioin tuolla, koska jonoa on yleensä yöllä, joka on ainoa aika, jolloin viitsin syödä tuollaista ruokaa.
- mulle tulee seiska
Kannattaa huomioida, että Ullan grilli on auki toriaikaan, tarkoittaen siis maanantaista lauantaihin kello 05-14. Ei kauhean kätevää.
- Ens apuna
Kaupasta kilon pussi ja omaan uuniin...
- fgfdghfdg
Miksi hemmetissä monet haikailevvat isojen annoksien perään. Jos sitä perkele tekee mieli syödä paljon kerralla niiin ostaa useamman normaali annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015